اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصویب آیین نامه پذیرش دانشجوی پسا دکتری در دانشگاه پیام نور



اخبار,اخبار دانشگاه,دانشگاه پیام نور

معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام نور از تصویب آیین نامه پذیرش پسا دکتری در شورای این دانشگاه خبرداد.

دکتر علی پور با اعلام این خبر گفت: دانشگاه پیام نور با بهره گیری از اعضای هیات علمی پژوهشگر و متخصص، استاد تمام و دانشیار در حوزه های مختلف علمی می تواند پذیرای داوطلبان ایرانی و غیرایرانی در دوره پسادکتری باشد.

وی افزود: دانشگاه پیام نور علاوه بر ماموریت های آموزشی همچون سایر دانشگاه ها ماموریت هایی نیز در حوزه پژوهش و فناوری و در راستای تولید علم و تجاری سازی فناوری دارد.

 

لذا بدین منظور و در جهت دستیابی به اهداف عالی تولید علم و ارتقای توانمندی پژوهشی کشور، داوطلبان می توانند به اخذ درجه پسا دکتری (پژوهشی) از دانشگاه پیام نور نایل آیند.

معاون فناوری و پژوهش دانشگاه پیام نور در پایان تاکید کرد: جزئیات و چگونگی پذیرش و ثبت نام مندرج در آیین نامه مصوب شورای دانشگاه به زودی در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

اخبار دانشگاهی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
جدول شهریه دکتری دانشگاه پیام نور 98 – 99

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه پیام نور مرکز کابل



اخبار ,اخبار دانشگاه ,دانشجوی دکتری در دانشگاه پیام نور

 

اخبار دانشگاه - پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه پیام نور مرکز کابل

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور از پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی Ph.D دانشگاه پیام نور در مرکز کابل برای سال تحصیلی 94-93 (نوبت دوم) خبر داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، سید ابوالحسن ترابی دراین باره افزود: دانشگاه پیام نور در نظر دارد در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر تربیت متخصصان و محققان مورد نیاز و گسترش مرزهای دانش و فناوری، طبق مفاد مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام برای دوره دکتری تخصصی PhD در دانشگاه پیام نور افغانستان نسبت به پذیرش دانشجو اقدام نماید.

وی تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان دوره دکتری دانشگاه پیام نور افغانستان (مرکز کابل) سال 1393 از روز سه شنبه 24 تیرماه سال جاری آغاز و در پایان وقت اداری روز سه شنبه 31 تیرماه به پایان می رسد.

وی تصریح کرد: داوطلبان با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir می توانند ضمن دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو در تاریخ مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. ضمنا ثبت نام از طریق سامانه ثبت نام دانشگاه در سیستم جامع آموزشی گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام می شود. همچنین متقاضیان خارج از کشور باید برای ثبت نام به نشانی http://osreg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

ترابی با اشاره به تاریخ و محل آزمون گفت: آزمون فوق در روز جمعه 7 شهریورماه سال جاری در دانشگاه پیام نور افغانستان (مرکزکابل) برگزار می‌شود.

وی افزود: نتایج پذیرفته شدگان مرحله اول و زمان برگزاری جلسات مصاحبه علمی نیز در اواخر شهریورماه سال 1393 از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir اعلام می شود. 

اخبار دانشگاه - ایسنا