اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصمیم گران یوفا برای آقای خاص


اتحادیه فوتبال اروپا در اقدامی جدید سرمربی رئال مادرید را از همراهی تیمش در پنج مسابقه لیگ قهرمانان اروپا محروم کرد.




اتحادیه فوتبال اروپا در اقدامی جدید سرمربی رئال مادرید را از همراهی تیمش در پنج مسابقه لیگ قهرمانان اروپا محروم کرد.خوزه مورینیو در دیدار رفت مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به دلیل اعتراض به داور اخراج شد و پس از بازی، داوران و یوفا را به جانبداری از بارسلونا متهم کرد یوفا این اتهام را ناشایست خوانده و علاوه بر پنج جلسه محرومیت، سرمربی رئال مادرید را پنجاه هزار یورو جریمه کرده است.
مورینیو یک جلسه محرومیت خود را در بازی برگشت سپری کرد و محرومیت دیدار پنجم برای سه سال به حالت تعلیق است. به این ترتیب، مورینیو در سه مسابقه اول فصل آینده لیگ قهرمانان نمی تواند تیمش را همراهی کند.یوفا همچنین مانوئل پینتو، دروازه بان ذخیره بارسلونا را سه بازی محروم کرده است و او دیدار فینال لیگ قهرمانان مقابل منچستر یونایتد را از دست خواهد داد. پینتو در پایان نیمه اول بازی رفت نیمه نهایی با بازیکن رئال مادرید درگیر شد و کارت قرمز گرفت.
گفتنی است، هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا اعلام کرده اند که به این احکام اعتراض خواهند کرد.

منبع : خبرگزاری آریا



ویدیو مرتبط :
خاص ترین حركات آقای خاص!! نبینی نصف عمرت بر فناست!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ آقای خاص به تعریف مارادونا: تو شماره یك هستی



 

 

 

پاسخ آقای خاص به تعریف مارادونا: تو شماره یك هستی

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با اهدای پیراهن امضا شده خود به مارادونا از وی به خاطر حضور در برنابئو تقدیر و تشکر کرد و گفت: تو شماره یک هستی.

خوزه مورینیو روی پیراهن اهدایی خود به مارادونا نوشته است: تو شماره یک هستی.

سرمربی رئال مادرید خطاب به مارادونا گفت: به عنوان یک هوادار قدیمی دوست دارم ساعت‌ها در کنار شما (مارادونا) باشم و از تجربیات و خاطرات ارزشمندتان استفاده کنم. نام مارادونا از کودکی برای من بیانگر شکوه و تعصب و قهرمانی در دنیای فوتبال بوده و هست.

آقای خاص افزود: حضور دیه‌گو بزرگ قبل از ال‌کلاسیکو برای من و شاگردانم بسیار ارزشمند و معنا دار است. امیدواریم مارادونا را در نیوکمپ نیز خوشحال کنیم.