اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصمیم نظام وظیفه درباره معافیت 3 برادری


جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا گفت: قانون معافیت سه برادری از سال 91 ملغی شده و این سازمان تصمیمی درباره اجرای دوباره این معافیت ندارد.

خبرآنلاین: در سال اخیر قرار بود سازمان نظام وظیفه تکلیف معافیت سه برادری را مشخص کند اما هنوز بلاتکلیف مانده . از شما تقاضا دارم این موضوع را پیگیری کنید و اگر این قانون کاملا لغو شده حتی الامکان به این مشمولین چند ماه کسری از خدمت بدهند.

 سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در این باره می گوید که سازمان تصمیمی درباره معافیت سه برادری در سالجاری ندارد.

وی می گوید: معافیت‌های سه برادری از پایان سال 91 ملغی شده و از آن سال تا کنون کسی را که مشمول این معافیت قرار گرفته باشد نداریم.

سردار کریمی گفت: برخی کسر خدمت ها ممکن است شامل حال این افراد شود که باید شرط سال تولد پیش از سال 72 و استفاده نکردن برادر از معافیت را داشته باشند تا بتوانند از برخی معافیت ها استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
معافیت سربازی 2 برادری آمد|معافیت 2 برادری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیم نظام وظیفه درباره معافیت ۳ برادری



اخبار,اخبار اجتماعی ,تکلیف معافیت سه برادری

معافیت‌های سه برادری از پایان سال ۹۱ ملغی شده و از آن سال تا کنون کسی را که مشمول این معافیت قرار گرفته باشد نداریم.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا گفت: قانون معافیت سه برادری از سال ۹۱ ملغی شده و این سازمان تصمیمی درباره اجرای دوباره این معافیت ندارد.

 به گزارش خبرآنلاین، در سال اخیر قرار بود سازمان نظام وظیفه تکلیف معافیت سه برادری را مشخص کند اما هنوز بلاتکلیف مانده . از شما تقاضا دارم این موضوع را پیگیری کنید و اگر این قانون کاملا لغو شده حتی الامکان به این مشمولین چند ماه کسری از خدمت بدهند.

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در این باره می گوید که سازمان تصمیمی درباره معافیت سه برادری در سالجاری ندارد.

وی می گوید: معافیت‌های سه برادری از پایان سال ۹۱ ملغی شده و از آن سال تا کنون کسی را که مشمول این معافیت قرار گرفته باشد نداریم.

سردار کریمی گفت: برخی کسر خدمت ها ممکن است شامل حال این افراد شود که باید شرط سال تولد پیش از سال ۷۲ و استفاده نکردن برادر از معافیت را داشته باشند تا بتوانند از برخی معافیت ها استفاده کنند.

 

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین