اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصمیم غیر انسانی داعشی ها درباره زنان


جمعیت هلال احمر عراق با انتشار گزارشی اعلام کرد که داعش پس از ربودن زنان و دختران یزیدی و مسیحی، آنها را به مکان نامعلومی منتقل کرده تا آنها را به عنوان کنیز به فروش برساند.

روزنامه جام جم: همزمان با انتشار خبر ربایش زنان ایزیدی و مسیحی در سنجار و تلعفر توسط داعش و انتقال آنها به مکان نامعلومی به منظور فروش آنها به عنوان کنیز، وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای اوضاع جاری را در این مناطق بسیار نگران کننده توصیف کرد.

پایگاه المسله نوشت: جمعیت هلال احمر عراق با انتشار گزارشی اعلام کرد که داعش پس از ربودن زنان و دختران یزیدی و مسیحی، آنها را به مکان نامعلومی منتقل کرده تا آنها را به عنوان کنیز به فروش برساند.

"محمد الخزاعی" معاون دبیر کل جمعیت هلال احمر در این خصوص گفت: عوامل داعش اعضای بیش از ۱۰۰ خانواده را در فرودگاه تلعفر ربوده و همه مردان این خانواده ها را به قتل رسانده است. وی تأکید کرد که وضعیت این خانواده ها به شدت بغرنج است.

از سوی دیگر، وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات اخیر داعش در سنجار و تلعفر اعلام کرد که وضعیت غیر نظامیان در این مناطق بسیار نگران کننده است.

همه این رخدادها در شرایطی صورت می گیرد که رژیم صهیونیستی همزمان با داعش، حمله به مردم بی گناه فلسطین را در نوار غزه با شدت ادامه می دهد، به گونه ای که تاکنون نزدیک به دو هزار نفر را شهید و ۱۰ هزار را زخمی کرده است. بیشتر قربانیان حملات اسراییل را کودکان و زنان تشکیل می دهند. با این حال، امریکا همچنان به پشتیبانی همه جانبه از رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

بسیاری از تحلیلگران، حملات داعش به مردم عراق و اسراییل به مسلمانان فلسطینی را یک برنامه از پیش طراحی شده به منظور منحرف کردن افکار عمومی از جنایات یکدیگر تلقی می کنند و معتقدند ایجاد داعش یک طرح صهیونیستی است که از سوی برخی حکومتهای مرتجع و مزدور منطقه نیز حمایت می شوند.


ویدیو مرتبط :
فاجعه انسانی- زنان شیعه 1000 دلار، زنان سنی 800 دلار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

المپیک 2012 لندن و تصمیم جالب والدین قهرمان شنای زنان آلمان +عکس



المپیک 2012 لندن و تصمیم جالب والدین قهرمان شنای زنان آلمان +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: هزینه گران هتلهای انگلیسی در المپیک خانواده این ستاره شنای آلمان را وادار کرد تا تصمیم بگیرند در ون زندگی کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

والدین "سینا ساتر" ستاره شنای صد متر پروانه آلمان اعلام کرده اند برای اینکه بتوانند در کنار دختر 19 ساله شان باشند تصمیم  گرفته اند با ماشین ون خود به لندن رفته ودر نزدیکترین محل به استادیوم مسابقات مستقر شوند آنها با این تصمیم خود را در مرکز توجه رسانه های غربی قرار داده اند.این زوج سالخورده اقدام به درج آگهی در روزنامه ها کرده و به دنبال نزدیک ترین پارکینگ برای اقامت در کنار دخترشان در مسابقات المپیک هستند.

آنها میگویند این که دخترشان مدال بیاورد یا خیر برایشان مهم نیست و تنها به فکر سلامتی او هستند و اینکه او بعد از رقابتهایش بتواند خیلی راحت کنار والدینش باشد و از کنار آنها بودن لذت ببرد./پرداد