اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصمیم سرنوشت‌‌ساز آریا جسور هاسه‌گاوا


مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در کنار بحث مشکل تابعیت تصمیم آریاجسور برای عضویت در تیم ملی ایران هم اهمیت دارد.

خبرگزاری تسنیم: امید نمازی درباره تلاش فدراسیون فوتبال برای حل مشکل تابعیت آریا جسور بازیکن ایرانی - ژاپنی شاغل در لیگ ژاپن اظهار داشت: بحث برطرف کردن مشکل تابعیت او یک موضوع است اما موضوع دیگر تصمیم خود آریاجسور است که اهمیت دارد. باید دید آریا چه تصمیمی می‌گیرد و دوست دارد برای ایران بازی کند یا نه. هنوز چنین چیزی مشخص نشده است و تصمیم او هم در این زمینه سرنوشت‌ساز است.

وی در مورد تغییر زمان بازی ایران و کویت در مرحله انتخابی جام ملت‌های 2015 آسیا خاطرنشان کرد: به هر صورت هنوز چیزی اعلام نشده و فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع است که با تغییر زمان بازی ایران - کویت امکان دیدار دوستانه ایران مقابل گینه نیز فراهم شود.

نمازی درباره بازدیدی که از امکانات 2 باشگاه لیگ برتری تبریز داشته است، گفت: این موضوع تنها مختص باشگاه‌های تبریزی نبوده و از امکانات دیگر باشگاه‌های کشور مانند بندرانزلی، اصفهان و ... نیز بازدید خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
آریا جسور هاسه گاوا (دورگه مدنظر کیروش)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: درباره آریا جسورو هاسه‌گاوا


 
 
 
 
 
آریا جسورو هاسه‌گاوا؛ دورگه ایرانی-ژاپنی
ورزش سه: