اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصمیم جدید دولت درباره آلودگی آب سدها



اخبار,اخباراجتماعی,منابع آبی  ایران


 اخبار اجتماعی  - تصمیم جدید دولت درباره آلودگی آب سدها

پس از ارائه گزارشی در هیئت دولت مبنی بر از بین رفتن بخشی از منابع آبی موجود در تعدادی از سدهای کشورمان به خاطر سرازیر شدن فاضلاب روستاهای اطراف این سدها به داخل آب، یک مسئول ارشد اجرایی با صدور دستوری به تعدادی از اعضای کابینه، اعلام کرده است که در اسرع وقت و با صرف 20 میلیارد ریال هزینه، استانداران مناطق مذکور این معضل را حل و نتیجه را به دولت اعلام کنند.

 اخباراجتماعی  - خراسان


ویدیو مرتبط :
تصمیم دولت برای افزایش هزینه کردن ها از درآمد یارانه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیم دولت درباره قیمت آب و برق


محمودی گفت: وزارت نیرو برنامه‌ای برای افزایش قیمت آب و برق تا پایان سال ندارد.

باشگاه خبرنگاران: قائم مقام وزیر نیرو در گفتگویی  درباره تصمیم وزارت نیرو مبنی بر افزایش قیمت آب و برق گفت: وزارت نیرو برنامه‌ای برای افزایش قیمت آب و برق تا پایان سال ندارد.
 
وی ادامه داد: افزایش قیمت آب و برق نیازمند مصوبه هیات دولت است.

قائم مقام وزیر نیرو درباره اینکه پیشنهادی از سوی این وزارتخانه برای افزایش آب و برق در سال آینده نیز داده است گفت: وزارت نیرو در این خصوص نیز پیشنهادی تا کنون نداده است.