اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصمیمات جدید امنیتی درباره مرزبان‌های ربوده شده



اخبار,اخبار سیاسی ,مرزبان‌های ربوده شده ایرانی

 

 اخبار سیاسی - تصمیمات جدید امنیتی درباره مرزبان‌های ربوده شده

در سال جدید به منظور پیگیری سرنوشت مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل، چندین جلسه در سال جدید در وزارت کشور برگزار شده است.

به گزارش فارس، برخی از این جلسات که مسئولان اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و دیگر دستگاههای ذیربط نیز در آن حضور دارند، در تهران و برخی نیز در منطقه جنوب شرق برگزار شده است.

بنا بر این گزارش، در برخی از این جلسات، مقامات پاکستانی نیز حضور داشتند و تصمیمات جدیدی نیز اتخاذ شده است.

این در حالیست که طی روزهای اخیر خبری مبنی بر به شهادت رساندن یکی از مرزبانهای ربوده شده منتشر شد اما به گفته فرمانده ناجا هنوز هیچ سندی در تایید این موضوع به دست نیامده است. 

اخبار سیاسی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
بازگشت ۴ مرزبان ربوده شده به کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا ربوده شدن 5 مرزبان ایرانی را محکوم کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,واکنش آمریکا  دررابطه با ربوده شدن  مرزبان ایرانی


اخبار سیاست خارجی - آمریکا ربوده شدن 5 مرزبان ایرانی را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ربوده شدن پنچ تن از مرزبانان ایران در منطقه جکیگور در شرق کشورمان از سوی گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل و انتقال آنان به داخل پاکستان را محکوم کرد.

آلن ایر، سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه امریکا در صفحه فیسبوکش نوشت:
ربوده شدن پنج تن از مرزبانان ایرانی در مرز این کشور عمل غیر قابل توجیه است. چنین اعمال غیر اخلاقی هر کجای دنیا که رخ دهد را محکوم می کنیم و امیدواریم این مرزبانان ایرانی هر چه زودتر به وطنشان و خانواده‌شان برگردانده شوند.
 اخبار سیاست خارجی - عصر ایران