اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصحیح خبری جنجالی درباره حجاب و ربا


آیت الله سید جعفر سبحانی مرجع تقلید امروز در اقدامی نادر و تحسین برانگیز، خود شخصا نامه ای به رسانه‌ها نوشته و خبری را که از قول ایشان در روزهای اخیر منتشر شده تکذیب کرده است.

خبرگزاری آنا: در حالی که بسیاری از مقامات مذهبی و یا سیاسی از مکاتبه مستقیم با رسانه ها و یا دیگر سازمان ها خودداری کرده و در پای نامه هایشان خطاب به رسانه امضای دفترشان به چشم می خورد آیت الله سید جعفر سبحانی مرجع تقلید امروز در اقدامی نادر و تحسین برانگیز، خود شخصا نامه ای به رسانه‌ها نوشته و خبری را که از قول ایشان در روزهای اخیر منتشر شده تکذیب کرده است.

دو روز پیش رسانه ها به نقل از آیت الله سبحانی نوشته بودند که در دیدار با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی نسبت به بروز برخی ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در شهر مقدس قم هشدار داده و افزوده بود : «حجاب نماد جمهوری اسلامی است؛ بدحجابان به نظام دهن‌کجی می‌کنند در حالی که رباخواران کاری به نظام ندارند و برای کسب سود بیشتر در پستوها ربا می‌خورند؛ این بدحجابان هستند که به نظام دهن‌کجی می‌کنند و اعمال بدحجابان از رباخواران بدتر است».

پیرو انتشار این نقل قول از آیت‌الله سبحانی، این مرجع تقلید امروز در نامه به رسانه‌ها نوشت:

«مسئولین محترم خبرگزاری ها

با اهداء سلام

تصدیع می دهد، متن گفتار اینجانب در دیدار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به صورت صحیح درج نشده است. در حالی که روزنامه اطلاعات به صورت صحیح آورده است. آنچه که بنده گفته بودم این بود که رباخواری محاربه با خداست؛ چنانچه قران می فرماید: "فاذنوا به حرب من الله ... " و جرم آن قابل قیاس با بی حجابی نیست، ولی حجاب در جمهوری اسلامی ایران به صورت نماد در آمده است. کسانی که حجاب را رعایت نمی کنند نوعی دهن کجی به نظام دارند

بنابر این متن خبر درج شده در سایت را اصلاح فرمایید.

جعفر سبحانی ۲۴/۳/۱۳۹۴ »


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی حجاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس:حجاب جنجالی همسر فوتبالیست مشهور



هاکان شوکور 41 ساله 15 سال است که ازدواج کرده و از همسرش صاحب 3 فرزند است. اخیرا پس از اینکه وی و همسرش به سفر حج رفتند " بیدا شوکور" محجبه شده است و رسانه های ترکیه نوشته اند که وی پس از سفر حج تصمیم به محجبه شدن گرفته است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران هاکان شوکور کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ترکیه که در حال حاضر نماینده حزب حاکم عدالت و توسعه از شهر استانبول در مجلس ترکیه است ، گفت که همسرش "بِیدا " خود محجبه شده و البته او از این انتخاب همسرش راضی است.
شوکور که اخیرا به واسطه ایفای نقش هایی چون مربیگری فوتبال ، مفسر ورزشی در یک کانال تلویزیونی ترکیه و همزمان ایفای نمایندگی مجلس مورد انتقاد برخی محافل خبری در ترکیه است، گفت که از اینکه همسرش آزادانه زندگی محجبه را انتخاب کرده است بسیار خشنود است.
هاکان شوکور 41 ساله 15 سال است که ازدواج کرده و از همسرش صاحب 3 فرزند است. اخیرا پس از اینکه وی و همسرش به سفر حج رفتند " بیدا شوکور" محجبه شده است و رسانه های ترکیه نوشته اند که وی پس از سفر حج تصمیم به محجبه شدن گرفته است.

تصاویر همسر هاکان شوکور , محجبه شدن همسر هاکان شوکور
برخی رسانه ها نیز مساله سیاست را برجسته می کنند و می گویند شوکور نیز همچون دیگر اعضا و سیاستمداران عضو حزب عدالت و توسعه ترجیح می دهد همسری محجبه داشته باشد. شوکور یکی از معروفترین فوتبالیست های ترکیه بود که تا سال 2007 در تیم گالاتاسرای ترکیه بازی می کرد . وی در انتخابات سال گذشته میلادی (2011) از شهر استانبول به عنوان نماینده حزب اسلامگرای عدالت و توسعه به پارلمان راه یافت..... / منبع : yjc.ir