اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر: کره شمالی در وضعیت جنگی


کره شمالی از چندی پیش در پی انجام آزمایشات هسته ای در آماده باش کامل و در شرایط جنگی قرار دارد.

فرارو: کره شمالی از چندی پیش در پی انجام آزمایشات هسته ای در آماده باش کامل و در شرایط جنگی قرار دارد.
 
همزمان با ادامه اظهارات خصمانه سئول و واشنگتن و پس از تحریم های بین المللی علیه کره شمالی به خاطر آزمایش هسته ای اخیر خود، پیونگ یانگ از ابتدای این هفته اعلام کرد که وارد "شرایط جنگی" با کره جنوبی شده است.
 
خبرگزاری رسمی کره شمالی با اعلام این خبر تاکید کرده است روابط کره شمالی با همسایه اش وارد یک وضعیت جنگی شده و تمام مسائل مربوط به دو کره در این قالب تصمیم گیری می شود.
 
از زمان آغاز  رزمایش های پیاپی سئول و واشنگتن در نزدیکی مرز دو کره در ابتدای مارس، کره شمالی تهدید کرده است که به پایگاه های نظامی کره جنوبی و آمریکا حمله خواهد کرد و به نیروهای مسلح خود دستور آماده باش داده است.
 
درحالیکه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دستور آماده باش واحد های موشکی را برای حمله به پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه داده است، تنها شمار اندکی از تحلیلگران و مقامات سیاسی بر این باورند کره شمالی وارد جنگی تمام عیار در آینده نزدیک می شود.
 
عکس های زیر که در خبرگزاری رویترز و اسوشیتدپرس به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر شده است آخرین تصاویری است که وضعیت جنگی در شبه جزیره کره را نشان می دهد.



























ویدیو مرتبط :
کلیپ وضعیت واتساپ - آهنگ جنگی مازندرونی - موسیقی جذاب شمالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کره شمالی: وارد وضعیت جنگی با کره جنوبی شده ایم/ هر گونه حرکتی را به یک جنگ هسته ای تبدیل می کنیم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کره شمالی: وارد وضعیت جنگی با کره جنوبی شده ایم/ هر گونه حرکتی را به یک جنگ هسته ای تبدیل می کنیم

این بیانیه که توسط خبرگزاری رسمی کره منتشر شد می گوید: وضعیت طولانی نه جنگ نه صلح در شبه جزیره کره دیگر خاتمه یافته است.

انتخاب  : کره شمالی اعلام کرد وارد وضعیت جنگی با کره جنوبی شده است و با هر مساله ای که میان دو کشور پیش بیاید مطابق چنین وضعیتی برخورد خواهد کرد.

کره شمالی در بیانیه مشترکی که به امضای همه سازمان ها و موسسات این کشور رسیده است اعلام کرد: از حالا به بعد، روابط میان دو کره وارد وضعیت جنگی شده است و همه مسایل بین دو کره مطابق پروتکل جنگی حل و فصل خواهد شد.

این بیانیه که توسط خبرگزاری رسمی کره منتشر شد می گوید: وضعیت طولانی نه جنگ نه صلح در شبه جزیره کره دیگر خاتمه یافته است.

این بیانیه همچنین هشدار داد هرگونه حرکت تحریک آمیز نظامی نزدیک مرز زمینی یا دریایی شمال-جنوب در شبه جزیره کره به یک درگیری همه جانبه و جنگی هسته ای خواهد انجامید./انتخاب