اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

(تصاویر) پیرترین کاربر فیسبوک مُرد



اخبار گوناگون - (تصاویر) پیرترین کاربر فیسبوک مُرد

خانم « آنا استوهر» که به عنوان پیرترین کاربر فیسبوک شناخته می شود در سن 114 سالگی درگذشت.

این کاربر 114 ساله از ایالت تگزاس به خاطر اظهارنظرهایش در ماه اکتبر (مهرماه) امسال درباره فیسبوک مشهور شد. خانم استوهر گفته بود که مجبور است برای عضو شدن در این شبکه اجتماعی درباره سنش دروغ بگوید چون فیسبوک به کاربران هم سن و سال او اجازه عضو شدن نمی دهد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,پیرترین کاربر

 
آنا استوهر در اکتبر امسال 114 ساله شد و از طرف فیسبوک یک دسته گل حاوی 114 شاخه گل هدیه گرفت. «هارلن استوهر» فرزند ارشد این کاربر 114 ساله می گوید که مادرش 5 فرزند 27نوه و 12نتیجه داشت و یکشنبه این هفته درگذشت.

خانم استوهر در زمان حیاتش وقتی دید نمی تواند در فیسبوک ثبت نام کند در پیامی به «مارک زوکربرگ» مدیر فیسبوک گفت: « من هنوز اینجا هستم» زوکربرگ نیز طی پیامی از بابت اینکه خانم استوهر نمی تواند در سایت پرطرفدارش عضو شود معذرت خواهی کرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,پیرترین کاربر

 
این اولین بار نیست که یک سالمند دلش می خواهد عضو فیسبوک شود. خانم «ادیته کریکمایر» نیز با 105 سال سن عضو فیسبوک است و درباشگاه صدتایی های این شبکه اجتماعی قرار دارد.

در حال حاضر خانم کریکمایر پیرترین عضو فیسبوک است که سنش را در فیسبوک ثبت کرده است. برای ثبت نام در این شبکه اجتماعی باید افراد بعد از سال 1900 به دنیا آمده باشند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,پیرترین کاربر

اخبار گوناگون - مهر

 


ویدیو مرتبط :
‫5 کاربر فیسبوک که زیاد ترین لایک را در جهان دارند!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیرترین کاربر فیسبوک را بشناسید +عکس



پیرترین کاربر فیسبوک را بشناسید +عکس

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: "ماریا کالونیا" متولد سال 1907 میلادی است. او در  دنیایی بدون اینترنت ، تلویزیون، کامپیوتر و حتی تلفن به دنیا آمده است اما اکنون در دنیای مجازی حدود 85 دوست دارد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خانواده وی اخیرا مدعی شده اند که او با 105 سال سن پیرترین عضو فیس بوک است . وی هفته پیش تولد 105 سالگی اش را در کنار خانواده و دوستانش جشن گرفت.البته هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که وی پیرترین عضو فیس بوک باشد چراکه در صفحه ثبت نام فیس بوک به او اجازه داده نشد که سال تولد واقعی اش را وارد کند و او اکنون در پروفایل فیس بوکش 101 ساله است.

نوه 60 ساله وی در این رابطه میگوید: ما ماهها در تلاش بودیم تا ثبت نام وی را کامل کنیم اما موفق نمیشدیم تاریخ تولد صحیح او را وارد کنیم تا اینکه نهایتا توانستیم او را با سن 101 سال ثبت نام کنیم.در حال حاضر او به صورت رسمی با "فورنس دلتور" 101 ساله برای کسب عنوان پیرترین عضو فیس بوک رقابت میکند

او به خبرنگاران گفته است عاشق فیس بوک است و از آن لذت میبرد و ساعات زیادی را به آن اختصاص میدهد . او میگوید بزرگترین حسرت زندگی اش این است که چرا در زمان  جوانی وی چنین تسهیلاتی وجود نداشته است تا بتوانند از زندگی نهایت لذت را ببرند./پرداد