اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر و اطلاعاتی جدید از لیفان X80


، نام شاسی بلند لیفان است که به تازگی تصاویر جاسوسی آن در رسانه‌ها منتشر شده است، البته 3 الی 4 روز دیگر قرار است به طور رسمی در نمایشگاه پکن چین رونمایی شود، ولی می‌توان با پرداختن به این اطلاعات، زمینه‌ای برای معرفی این شاسی بلند فراهم کنیم.

وب‌سایت عصرخودرو: هرچند وقت یکبار تصاویری از شاسی بلند جدید لیفان در خبرگزاری‌های چینی منتشر می‌شود و با خود موجی از نظرات را به همراه دارد، به تازگی هم تصاویری جاسوسی از این شاسی بلند منتشر شده است که این بار برخلاف همیشه، بخشی از اطلاعات فنی مربوط به این خودرو را هم به همراه دارد.

تصاویر و اطلاعاتی جدید از لیفان X80

X80، نام شاسی بلند لیفان است که به تازگی تصاویر جاسوسی آن در رسانه‌ها منتشر شده است، البته 3 الی 4 روز دیگر قرار است به طور رسمی در نمایشگاه پکن چین رونمایی شود، ولی می‌توان با پرداختن به این اطلاعات، زمینه‌ای برای معرفی این شاسی بلند فراهم کنیم. هرچند لیفان X60 در بازار کشور عرضه می‌شود و می‌تواند برای مخاطبان پیگیر محصولات لیفان جذاب باشد.

اولین چیزی که در اطلاعات مربوط به این خودرو اعلام شده است، ابعاد و اندازه چهارچوبی است که برای آن در نظر گرفته‌اند. در مدل قبلی شاهد طول کلی 4870 میلی متری، عرض 1932 میلی متری، ارتفاع 1746 میلی متری و فاصله بین دو محور 2850 میلی متری بودیم، ولی در مدل جدید از طول کلی به اندازه 50 میلی متر کاسته‌اند و طول کلی خودرو را به 4820 میلی متر کاهش داده‌اند که پیرو آن، فاصله بین دو محور خودرو هم به 2790 میلی متر رسیده است. بعلاوه طول و فاصله بین دو محور، عرض کلی خودرو هم 2 میلی متر کمتر شده است، اما در عوض ارتفاع خودرو از 1746 میلی متر به 1760 میلی متر افزایش پیدا کرده که باعث افزایش فضای سر مسافران شده است.

تصاویر و اطلاعاتی جدید از لیفان X80

مدلی دیگر از لیفان X80 هم وجود دارد که گفته شده طولی 4855 میلی متری، عرضی 1925 میلی متری، ارتفاعی 1720 میلی متری و فاصله بین دو محوری 2790 میلی متری دارد.

اخبار مربوط به پیشرانه این خودرو هم حاکی از این دارد که شرکت خودروسازی لیفان بر روی X80 از پیشرانه‌هایی 2.4 لیتری چهار سیلندر 165 اسب بخاری ساخته شده توسط میتسوبیشی و یک پیشرانه در حال توسعه 2 لیتری توربوشارژر استفاده خواهد کرد که فعلا اطلاعاتی از پیشرانه 2 لیتری در دسترس نیست. ماه گذشته هم گفته شده بود که پیشرانه‌ای 1.8 لیتری توربو بر روی این خودرو سوار می‌شود که در اطلاعات جدید خبری از آن نیست.


ویدیو مرتبط :
کلیپ تبلیغاتی بررسی خودروی suv جدید لیفان-لیفان X50

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعاتی در مورد محل اقامت احمدی نژاد در برزیل که پنجره هایش به سوی ساحل باز می شود + تصاویر



اطلاعاتی در مورد محل اقامت احمدی نژاد در برزیل که پنجره هایش به سوی ساحل باز می شود + تصاویر

مجموعه هتل های رویال تولیپ دارای چندین نوع اتاق و سوئیت است: اتاق معمولی - اتاق لوکس - -سوئیت- سوئیت ریاست جمهوری

انتخاب : احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران شامگاه سه شنبه به منظور شركت در اجلاس جهانی ریو+20 وارد ریودوژانیرو برزیل شد.

رئیس جمهور در میان هتل های ریودوژانیرو، هتل رویال تولیپ ریودوژانیرو  5 ستاره که در سراسر جهان شعبه دارد را به عنوان محل اقامت خود برگزیده است.

پنجره های این هتل به سوی ساحل "سائو کونرادو" واقع شده است.

مجموعه هتل های رویال تولیپ دارای چندین نوع اتاق و سوئیت است:  اتاق معمولی - اتاق لوکس -  -سوئیت- سوئیت ریاست جمهوری

هزینه ی اقامت در هتل رویال تولیپ در ریودوژانیور بدین شرح است: اتاق معمولی 545 دلار - اتاق معمولی دو خوابه 545 دلار- اتاق لوکس یک خوابه 587 دلار-- سوئیت یک خوابه 695 دلار-

قیمت سوئیت های ریاست جمهوری در سایت هتل مذکور مشخص نشده است.

اتاق ها و سوئیت های این هتل مجهز به تلویزیون، میزکار، دو خط تلفن، گاوصندوق الکترونیکی و.. است. ناگفته نماند که برخی از اتاق ها مجهز با ماهواره است.

این هتل دارای سالن ملاقات(با گنجایش 3 هزار نفر)، سالن بدنسازی ، انواع وسائل ورزشی، و... است.

سوئیت ریاست جمهوری در یکی از شعبات دیگر "رویال تولیپ" دارای دو اتاق خواب، دو حمام، اتاق ناهارخوری،  صندلی ماساژور، سه تلویزیون، اینترنت، میرکار، گاوصندوق و ...است.

لازم به ذکر است که هزینه ی وعده های غذایی و استفاده از سالن ملاقت در سایت هتل اعلام نشده است.

تعداد همراهان رئیس جمهور اعلام نشده اما طبق روال طبیعی سفرهای رییس جمهور، حداقل 50 نفر در این سفر او را همراهی می کنند.

احمدی نژاد در سفر به آمریکا 100 نفر را همراه خود برده بود./انتخاب


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب