اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر واضح‌تر از گوشی هواوی پی 9


فاش شدن تصاویر محصولات جدید پیش از معرفی آن‌ها، به یک رسم در حوزه‌ی فناوری تبدیل شده است. در همین راستا امروز تصاویر بیشتری به همراه اطلاعات فنی کامل‌تری از گوشی هواوی پی 9 فاش شده است تا همه چیز در باره‌ی این گوشی مشخص شود.

zoomit.ir - مسعود یوسف نژاد: فاش شدن تصاویر محصولات جدید پیش از معرفی آن‌ها، به یک رسم در حوزه‌ی فناوری تبدیل شده است. در همین راستا امروز تصاویر بیشتری به همراه اطلاعات فنی کامل‌تری از گوشی هواوی پی 9 فاش شده است تا همه چیز در باره‌ی این گوشی مشخص شود.

گوشی هواوی پی 9 و این‌بار تصاویر واضح‌تر از دوربین دوگانه و بدنه‌ی فلزی

هواوی دعوتنامه خود را برای ۱۸ فروردین ماه ارسال کرده است تا این‌بار در لندن از پرچمدار جدیدِ سری P با نام Huawei P9 رونمایی کند. پیش‌تر شاهد شایعات بسیاری در باره‌ی این گوشی بودیم و امروز نیز تصاویر واضح‌تری از آن فاش شده است.

تصاویر واقعی که امروز از گوشی هواوی پی 9 فاش شده با آخرین تصاویر رندر شده از آن همخوانی دارند. این گوشی همچون نسل قبلی از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد که قسمت بالای پشت دستگاه با پلاستیک پوشیده شده است تا آنتن‌ها در آن قسمت قرار گیرند.

این تصاویر وجود دوربین دوگانه در پشتِ هواوی پی ۹ را تایید می‌کنند، اما هنوز دقیقا نمی‌دانیم که این دوربین‌ها چه مشخصات فنی دارند و چطور در کنار یکدیگر کار می‌کنند. شاید هواوی نیز همچون ال‌جی جی 5 از دو دوربین با لنز متفاوت استفاده کرده باشد، شاید هم قرار باشد تصویر گرفته شده با دو دوربین با یکدیگر ترکیب شده و تصاویر عریض و بزرگی را در اختیار کاربر قرار دهد. هواوی پیش‌تر همکاری را با لایکا آغاز کرد و شاید P9 اولین گوشی باشد که به فناوری‌های عکاسی Leica مجهز می‌شود.

براساس شایعات، گوشی هواوی پی ۹ در چهار مدل مختلف روانه‌ی بازار خواهد شد. این گوشی ظاهرا به صفحه نمایش ۵.۲ اینچ به همراه پردازنده‌ی Kirin 950 و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد شد، اما برخی شایعه کرده‌اند که مدلی از این گوشی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایت نیز عرضه خواهد شد.

برای تایید این اطلاعات باید تا ۱۸ فروردین ماه و کنفرانس رسمی رونمایی از گوشی هواوی پی 9 صبر کنیم.


ویدیو مرتبط :
هواوی پی 9

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر منتسب به پی 9 هواوی فاش شد


پیش از آنکه هواوی نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را با نام پی ۹ معرفی کند، تصاویر مربوط به آن فاش شده است.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: هواوی درصدد آن است تا نسل بعدی گوشی‌هوشمند پرچمدار خود را با نام پی 9 در آینده‌ی نزدیک به همراه نسخه‌های دیگری از این گوشی‌هوشمند با نام پی ۹ لایت و پی ۹ مکس روانه‌ی بازار کند، اما پیش از آنکه این گوشی هوشمند رسما معرفی شود، تصاویر مربوط به آن فاش شده است.

تصاویر منتسب به پی 9 هواوی فاش شد

پیش از آنکه هواوی نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را با نام پی ۹ معرفی کند، تصاویر مربوط به آن فاش شده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به همراه نمونه‌های دیگری نظیر پی ۹ لایت روانه‌‌ی بازار شود. براساس اطلاعات ارائه شده هواوی در نظر دارد تا این گوشی هوشمند را در تاریخ ۶ آوریل سال جاری در جریان برگزاری مراسم معرفی، رونمایی کند. اخبار به گوش رسیده نشان از این دارد که این گوشی هوشمند همراه با ماژول دوربین دوگانه در پشت روانه‌ی بازار شده است.

تصاویر جدید فاش شده با تایید وجود دو دوربین در پشت پی ‌۹، استفاده از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی را تایید می‌کنند. همچنین باید به وجود سنسور اثر انگشت تعبیه شده شده در پشت گوشی نیز اشاره کرد. شنیده‌ها مشخصات فنی این گوشی هوشمند را شامل نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، تراشه‌ی Kirin 950، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی خوانده‌اند. دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی نیز از که ساختاری دولنزی دارد، از وجود سیستم لرزش گیر اپتیکال به همراه فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد.

تصاویر منتسب به پی 9 هواوی فاش شد

تصاویر منتسب به پی 9 هواوی فاش شد

تصاویر منتسب به پی 9 هواوی فاش شد

تصاویر منتسب به پی 9 هواوی فاش شد

تصاویر منتسب به پی 9 هواوی فاش شد

همانطور که اشاره کردیم، این گوشی هوشمند در دو نسخه‌ی پی ۹ لایت و پی ۹ مکس نیز روانه‌‌ی بازار خواهد شد. باید دید که در صورت معرفی و عرضه‌ی این گوشی‌های هوشمند به بازار چه استقبالی از این محصولات به عمل خواهد آمد.