اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

(تصاویر) نادرترین خودروهای جهان




(تصاویر) نادرترین خودروهای جهان

برخی خودروها به دلیل گران بودن و مارک منحصر به فردشان، کم و به اندازه تعداد انگشتان دست تولید می‌شوند و هر کسی قادر به خرید آن‌ها نیست.

به گزارش فارس، برخی از خودروها را به دلیل گران بودن، مارک منحصر به فرد و تولید کم، هر کسی نمی‌تواند خریداری کند اما بسیار زیبا و پر سرعت و متفاوت‌تر از خودروهای دیگر هستند.

لامبورگینی وننو – سوپر اسپرت - از این ماشین تنها سه نسخه تولید شد و به قمیت 3 میلیون بدون مالیات فروخته شده است.

 

نادرترین خودروهای جهان,لامبورگینی وننو

 
پورش کاره را - جی تی زاگاتو – سوپر اسپرت - یکی از اسباب بازی های کلکسیون "ارنست برگ" است. این پورش با نام جدید زاگاتا است.

 

نادرترین خودروهای جهان,پورش کاره را

  

 پاگانی زوندا تری کالر – تنها سه واحد از آن ساخته شده و قیمت آن حدوداً 1.3 میلیون یورو است.

 

نادرترین خودروهای جهان,پاگانی زوندا تری کالر

 

 لامبورگینی رنوتون – در سال 2007 در فرانکفورت پرده برداری شد. لامبورگینی رنوتون یکی از منحصر به فردترین ‌هاست که 21 نسخه از آن تولید شد. قیمت این خودرو 1.3 میلیون یورو است. 

 

نادرترین خودروهای جهان,لامبورگینی رنوتون

  
بوگاتی ویرون – سفید طلایی اسپرت – قیمت، 1.65 میلیون

 

نادرترین خودروهای جهان,بوگاتی ویرون

 

  لامبورگینی آونتودور جوتا – این لامبورگینی ایتالیایی بدون سقف، بدون شیشه جلو و مجهز به موتور 700 اسب بخار به قیمت 2.8 میلیون یورو فروخته شد.

 

نادرترین خودروهای جهان,لامبورگینی آونتودور جوتا

 

 مرسدس 300 اس ال آر- 8 سیلندر با قدرت 320 اسب. تنها دو نسخه با سقف کشویی برای راننده ساخته شده است.

 

نادرترین خودروهای جهان,مرسدس 300 اس ال آر

 

 فراری 5/4 پی –در یک نسخه فوق العاده و منحصر به فرد در سال 2006 برای جیمز گلی کنوز، کارگردان تولید شده است. با قدرت 660 اسب بخار و منحصر به فرد که قیمت آن 3 میلیون یورو خواهد بود.

 

نادرترین خودروهای جهان,فراری 5/4 پی

 
مرسدس بنز مک لارن اس ال آر استرلینگ ماس – در سال 2009 تنها 75 نسخه از آن تولید شد. در حال حاضر یکی از نادرترین خودروها در جهان است. با طراحی سورئال و در ابتدا 750 یورو فروخته شد و حالا یک میلیون افزایش یافته است.

 

نادرترین خودروهای جهان,مرسدس بنز مک لارن اس ال آر استرلینگ ماس

 / فارس

 


ویدیو مرتبط :
نادرترین و کمیابترین حیوانات جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران‌ترین خودروهای دست‌ساز جهان+تصاویر



اخبار,اخبارگوناگون,گران‌ترین خودروها

اخبارگوناگون - گران‌ترین خودروهای دست‌ساز جهان+تصاویر

با وجود پیشرفت صنعت خودرو سازی و استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک در ساخت خودروها بسیاری از خودروسازان مدل هایی وارد بازار می کنند که به طور کامل توسط دست ساخته شده اند.

در حدود صد سال گذشته هنری فورد با ایجاد یک خط تولید جدید توانست مفهوم جدیدی برای خودرو سازی ارایه دهد.

طبق تعاریف او هدف یک کارخانه خودروسازی تولید بیشترین تعداد محصول در کمترین زمان است.

اما خودروهایی که در خط تولید تماما اتوماتیک ساخته می‌شوند به هیچ عنوان منحصر به فرد نیستند، به همین دلیل خودروسازان بسیاری با تولید خودروهایی که در بیشتر مراحل با نیروی انسانی ساخته شده سعی دارند تا طرفداران منحصر به فردی جذب کنند.

این اقدام علاوه بر اینکه دقت کار را بالا می‌برد، ارزش مادی محصولات را نیز افزایش می‌دهد.

دقیقاً به همین خاطر است که خودروسازان بزرگ، بهترین‌ محصولات خود را که اغلب قیمت‌های کهکشانی دارند به این صورت می‌سازند.

پاگانی Zonda c12 f

اخبار,اخبارگوناگون,گران‌ترین خودروها

این خودروی ایتالیایی که از یک موتور وی شکل 12 سیلندر مرسدس‌بنز استفاده می‌کند، می‌تواند به حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت دست یابد. قیمت آن 650 هزار دلار است.

فراری Enzo

اخبار,اخبارگوناگون,گران‌ترین خودروها

از این مدل فراری تنها 400 عدد ساخته شد. در حراجی‌های مختلف قیمت این فراری تا 700 هزار دلار نیز افزایش یافت. Enzo  مجهز به یک موتور قدرتمند 12 سیلندر است که می‌تواند به حداکثر سرعت 360 کیلومتر در ساعت دست یابد.

مک‌لارن F1

اخبار,اخبارگوناگون,گران‌ترین خودروها

با اینکه تنها در حدود 100 عدد از این خودرو در دهه 1990 ساخته شد، این مدل هنوز هم به عنوان یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. اگر بتوانید این خودرو را برای خرید پیدا کنید ارزش آن چیزی در حدود 900 هزار دلار است. موتور 12 سیلندر این خودرو می‌تواند سرعت این وسیله را به 386 کیلومتر در ساعت برساند.

زنوو ST1

اخبار,اخبارگوناگون,گران‌ترین خودروها

این خودروی 1.25 میلیون دلاری به طور کامل توسط دست طراحی شده است و از یک موتور 8 سیلندری 7 لیتری بهره می‌برد. در طول یک سال 15 دستگاه از این خودرو ساخته می‌شود که تهیه آن را برای افراد بسیاری غیر ممکن می‌کند.

می‌باخ landaulet

اخبار,اخبارگوناگون,گران‌ترین خودروها

مجهز به موتوری 12 سیلندری وی شکل با سقف جمع شو. این خودرو 1.4 میلیون دلار قیمت دارد. در هنگام فروش مجهز به سیستم صوتی خاصی است که از 21 بلندگو برای تولید بهترین صدا بهره می‌برد.

لامبورگینی Reventon

اخبار,اخبارگوناگون,گران‌ترین خودروها

طراحی خاص این مدل از لامبورگینی به گونه‌ای است که شما را به یاد دهه 80 می‌اندازد. با اینکه معلوم نیست چه تعداد از این مدل ساخته می‌شود اما قیمت آن 1.6 میلیون دلار است.

آستون مارتین One-77

اخبار,اخبارگوناگون,گران‌ترین خودروها

عدد 77 موجود در اسم این خودرو به این دلیل است که تنها 77 مدل از آن ساخته خواهد شد. این خودرو مجهز به یک موتور 12 سیلندری است و قیمت آن در حدود 1.85 میلیون دلار برآورد شده است.

پاگانی Zonda cinque Roadster

اخبار,اخبارگوناگون,گران‌ترین خودروها

پاگانی تنها 5 عدد از این مدل خودرو را تولید کرده که قیمت هریک از آن ها 1.85 میلیون دلار رقن خورده. این خودروی گران قیمت مجهز به یک موتور 12 سیلندری مرسدس بنز است و بدنه آن با الهام گرفتن از موشک‌های فضایی ساخته شده است.

بوگاتی Veyron Super sports

اخبار,اخبارگوناگون,گران‌ترین خودروها

سریع‌ترین خودروی سواری در بازار که مجهز به موتور 16 سیلندری است که حداکثر سرعت این وسیله را به 432 کیلومتر در ساعت می‌رساند. شتاب صفر تا 100 این خودرو 2.5 ثانیه و تنها 20 عدد از آن ساخته شده است. قیمت این خودرو 2.4 میلیون دلار اعلام شده است.

لامبورگینی Veneno

اخبار,اخبارگوناگون,گران‌ترین خودروها

از این مدل لامبورگینی تنها 9 عدد ساخته خواهد شد. این خودرو مجهز به یک موتور 12 سیلندری است که حداکثر سرعت آن را به 354 کیلومتر در ساعت می‌رساند. شتاب 0 تا 100 این خودرو 2.8 ثانیه است که قیمت این محصول را به 3.9 میلیون می رساند.
اخبارگوناگون - بازار خبر