اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

(تصاویر) محاکمه زن امریکایی متهم به قتل مادر



جلسه محاکمه زن آمریکایی و نامزدش به اتهام قتل مادر زن در بالی اندونزی برگزار شد.

"هدر مک" نوزده ساله و "تامی شفر" بیست و یک ساله، اهل شیکاگو در دو دادگاه مجزا به اتهام قتل عمد محاکمه می شوند. قتل عمد دراندونزی می تواند مجازات مرگ را به دنبال داشته باشد. دادستان در جلسه دادگاه اعلام کرد اتهام های مطرح شده دقیق است و از قاضی خواست دو متهم را به اشد مجازات برساند.

مک و شفر هجدهم اوت 2014، یک روز پس از پیدا شدن جسد کتک خورده "شیلا فان وایز-مک" 62 ساله در چمدانی درون صندوق عقب یک تاکسی در بالی دستگیر شدند. پلیس می گوید متهمان پیش از کشتن مادر 62 ساله با او در هتل درگیری لفظی پیدا کرده اند و پس از آن او را در یکی از اتاق های هتل به قتل رساندند. عکس های زیر از انتقال متهمان جنجال به دادگاه در گتی ایمیج منتشر شده است.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

اخبار حوادث - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
اثبات بی گناهی یک زن متهم به قتل ،پس از 17سال حبس!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه مرد متهم به قتل مجری زن تلویزیون



اخبار,اخبار حوادث,محاکمه مرد متهم به قتل مجری زن تلویزیون

 اخبار حوادث - متهم: هر آنچه اعتراف کرده‌ام دروغ ‌است
محاکمه مرد متهم به قتل مجری زن تلویزیون

مردی که متهم است فروردین سال‌جاری در پی انتقام‌گیری از همسرش ویلایی را در نوشهر به‌ آتش‌ کشیده و چهار‌ نفر را به قتل رسانده‌ است روز گذشته محاکمه شد.

نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری‌ استان مازندران برگزار شد، در توضیح کیفرخواست گفت: ساعت هفت‌ صبح روز هفتم‌ فروردین امسال با حضور محمد نجارصادقی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب نوشهر در محل حادثه، تحقیقات پلیسی و قضایی برای کشف راز این حادثه مرگبار آغاز شد.

وی بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی که عامل این آتش‌سوزی مرگبار بود بعد از ورود به حیاط ویلا، با استفاده از قفل کامپیوتری و زنجیر موتور در ورودی آن را بست تا کسی نتواند از ویلا خارج شود.

این فرد سپس شلنگ گاز را برید و درون ساختمان ویلا انداخت تا فضای داخل ویلا پر از گاز شود. عامل این حادثه سپس شروع به پاشیدن بنزین داخل ویلا و نقاط مختلف آن کرد و در نهایت آنجا را به آتش ‌کشید و خودش متواری ‌شد.

وجود گاز در فضای ویلا سبب انفجار و همین مساله موجب شد چهارنفر از ساکنان ویلا در همان لحظات اولیه جان خود را از دست بدهند. جان‌باختگان این حادثه افخم‌السادات حسینی مجری صداوسیما، همسر وی و عروس آنها بودند که به همراه پدر صاحب ویلا جان خود را در این حادثه از دست دادند و هفت‌نفر دیگر توانستند با کمک مردم و آتش‌نشانان نجات یابند و به بیمارستان منتقل شدند.

نماینده دادستان ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد صاحب ویلا زنی جوان است. او اعتقاد داشت عامل آتش‌سوزی، شوهر سابقش است. این زن 10سال قبل با مردی ازدواج کرده بود اما پس از سال‌ها زندگی مشترک، به‌خاطر اختلافاتی که داشتند، خرداد سال92 به‌صورت توافقی از یکدیگر جدا شدند.

براساس این توافق، ویلایی که آنها در روستای دزدک نوشهر داشتند به زن جوان رسید اما پس از جدایی آنها، شوهر سابق مدام همسرش را تهدید می‌کرد که هرطوری شده ویلا را از او پس می‌گیرد و حتی بقیه کسانی که از حادثه جان سالم به در برده بودند نیز حرف‌های صاحب ویلا را تایید کردند و همه مدعی شدند داماد سابق خانواده، عامل این جنایت است.

 

اخبار,اخبار حوادث,محاکمه مرد متهم به قتل مجری زن تلویزیون

 با این اطلاعات بود که دستور بازداشت او صادر شد و ماموران با نیابت قضایی راهی تهران شدند و متهم را بازداشت کردند.

متهم پس از حضور مقابل بازپرس پرونده به جنایت اعتراف کرد.
وی ادامه داد: متهم در اعترافات خود گفت از وقتی از همسرش جدا شد، از او و خانواده‌اش کینه به دل داشت چراکه خانواده‌ همسر سابقش را هم در جدایی‌شان مقصر می‌دانست و برای همین تصمیم گرفته بود هر طوری شده از آنها انتقام بگیرد و با توجه به اینکه می‌دانست آنها در تعطیلات نوروز به همان ویلایی می‌روند که همسرش به‌عنوان مهریه گرفته بود با خودرو‌اش به آنجا رفت و نقشه‌اش را عملی کرد.

عامل آتش‌سوزی قصد انتقام‌جویی از همسر و خانواده‌اش را داشت اما در این میان خانواده مجری صداوسیما که از بستگان آنها بودند به همراه پدرزن سابقش کشته شدند. با توجه به مدارک موجود درخواست صدور حکم قانونی در این خصوص دارم. در ادامه اولیای‌دم مقتولان در جایگاه حاضر شدند و همگی درخواست صدور حکم قصاص کردند. همسر سابق متهم که خود از اولیای‌دم است و در این حادثه نیز دچار جراحات شدید شده درباره زندگی‌اش به هیات قضات گفت: همسرم درگیر کلاس‌های عرفان‌های کاذب شده‌ بود به همین دلیل با هم اختلاف داشتیم و در نهایت از هم جدا شدیم. بعد از آن هم تماسی نداشتیم البته همسرم مزاحمت ایجاد می‌کرد و من و خانواده‌ام را آزار می‌داد.

سپس متهم در جایگاه حاضر شد او اتهامات را رد کرد و گفت: من این آتش‌سوزی را ایجاد نکردم و هر آنچه اعتراف کرده‌ام دروغ ‌است او گفت: ماموران من را وادار به اعتراف کردند و من هیچ اطلاعی از موضوع ندارم. متهم درباره اینکه چرا به محل ویلا رفته بود گفت: ساعت چهار صبح همسر سابقم با من تماس گرفت و گفت کار واجبی دارد و از من خواست به ویلا بروم من هم قبول کردم. او خودش خانه را آتش‌زده و گردن من انداخته‌است. او می‌خواهد از این راه انتقام‌گیری کند. هیات قضات بعد از پایان چهارساعت جلسه محاکمه برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

اخبار حوادث - روزنامه شرق