اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر: مثل سایه در تعقیب اوباما!


به تازه گی مجموعه از عکس های عکاس رسمی کاخ سفید در خبرگزاری های خارجی منتشر شده است؛ "پت سوزا" که از او به عنوان مهمترین بازوی اوباما در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری این کشور نام برده می شد عکاس این مجموعه است.

فرارو: به تازه گی مجموعه از عکس های عکاس رسمی کاخ سفید در خبرگزاری های خارجی منتشر شده است؛ "پت سوزا" که از او به عنوان مهمترین بازوی اوباما در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری این کشور نام برده می شد عکاس این مجموعه است.

نام "پت سوزا" به تازه گی پس از آن شنیده شد که عکسی از اوباما در کاخ سفید منتشر شد؛ در این عکس کودکی با لباس مرد عنکبوتی به اوباما شلیک می کند و رئیس جمهور امریکا نیز برای همراهی با این کودک ادای تیر خورن در می آورد.

وی پیشتر لحظه مهم دیگری در تاریخ کاخ سفید را نیز با دوربین خود به ثبت رسانده بود؛ عکس مشهوری که مقامات ارشد امریکا در اتاق فرمان ترور بن لادن مراحل عملیات را به طور زنده تماشا می کنند.

چندی پیش نیز روزنامه واشینگتن پست در گزارشی "سوزا" را یکی از بازوهای مهم اوباما در انتخابات ریاست جمهوری دانسته بود که با عکس هایش افکار عمومی را نسبت به رئیس جمهور امریکا جهت می داد.

سوزا که به گفته رابرت گیتس مهمترین و تنها تصویر گر 8 سال دولت اوباما است تا کنون صدها عکس از لحظات مختلف دوران ریاست جمهوری اوباما منتشر کرده است.

به روایت این عکس ها گویا سوزا مجوز دارد در همه لحظات و در همه مکان ها و در هر حالتی از رئیس جمهور امریکا عکس بگیرد و بعه همین خاطر مثل سایه در تعقیب وی است. گزیده این مجموعه را در زیر می بینید.








































ویدیو مرتبط :
در تعقیب سایه هواپیما { حتما ببینید }

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرستار بچگی اوباما یک دوجنس روسپی+تصاویر



 

 

پرستار دوران كودكی رئیس جمهوری آمریكا كه خود را زن جا زده بوده، یك مرد دوجنسی روسپی بوده است.

 

 

پرستار دوران كودكی اوباما

 

 

پرستار دوران كودكی اوباما

 

 

پرستار دوران كودكی اوباما