اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

(تصاویر) قتل دختر دبیرستانی در امریکا



اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - (تصاویر) قتل دختر دبیرستانی در امریکا

دختر دبیرستانی آمریکایی در پی خودداری از قبول دعوت یکی از هم شاگردی های پسر خود برای شرکت در یک مراسم جشن، به دست وی به قتل رسید.

به گزارش منابع خبری، «مارن سانچز» 16 ساله، دانش آموز دبیرستان «جاناتان» منطقه «میل فورد» شهر کانکتیکات آمریکا، ساعت هفت و 14 صبح امروز به وقت محلی، پس از رد درخواست یکی از همشاگردی های پسر خود برای شرکت در جشن مدرسه، توسط وی کشته شد.

به گفته یکی از معلمان مدرسه که شاهد این حادثه بود، قاتل پس از دیدن «سانچز» در راه پله مدرسه از وی خواست  همراه وی به جشن مدرسه برود و پس از رد این درخواست  توسط مقتول، دستان خود را دور گردن وی حلقه کرد و با زور وی را به سمت پایین پلکان کشید و سپس چاقوی خود را در گردن «سانچز» فرو کرد.

دو نفر از معمان مدرسه فوری در محل حادثه حاضر شدند و قاتل را تا رسیدن نیروهای پلیس در دفتر ناظم مدرسه حبس کردند. تاکنون گزارش پلیس درباره انگیزه قاتل منتشر نشده است.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل

 اخبار حوادث - فرارو

 


ویدیو مرتبط :
قتل سیاهپوستان در امریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دختر دبیرستانی پس از تجاوز بی‌رحمانه + تصاویر



به گزارش پلیس بریستون مردی که 31 سال پیش دختر جوان را پس از تعرض به قتل رساند، دستگیر شد.

"ملانی رود" 17 ساله 31 سال پیش در یک میهمانی خانوادگی‌ به دست "آون سامرست " به قتل رسید و جسدش چند روز بعد بازخم‌های عمیق بر روی پهلوها و قفسه سینه ‌اش در یک گور کم عمق کنار منزل مسکونی‌اش پیدا شد.

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
به گزارش پلیس "آون" 63 ساله پس از تایید DNA  به عنوان قاتل شناسایی و دستگیر شد و جسد"ملانی رود" سه روز پس از اعلام مفقودیش به دست سگ خانگی آنان کشف شد.

"آون" در همسایگی"ملانی" زندگی می‌کرد و در روز حادثه دانش‌آموز ممتاز دبیرستانی را در حالی از میان میهمانان جشن خانوادگی ربود که همه اعضا‌ی خانواده وی سرگرم برگزاری این مهمانی بودند.

بنابراین گزارش سگ خانگی آنان سه روز پس از مفقود شدن "ملانی" که تلاش پلیس برای یافتنش بی‌نتیجه مانده‌بود در حالی موفق به کشف جسد او شد  که در میان باغچه سرگرم یافتن تکه استخوانی بود.

با بیرون آمدن دست "ملانی" از زیر خاک سر و صدای این سگ، دیگر اعضای خانواده را به حیاط کناری که با مترل"آرون" مشترک بود به محل جسد کشف شده کشاند.

پس از حضور پلیس در محل و خارج کردن جسد تحقیقات‌ را از همان ابتدا با انجام آزمایش‌های DNA آغاز شد و در تمامی این 31 سال"آون" شاهد جستجوهای پلیس بود و بدون نگرانی از فاش شدن هویت اصلی‌اش به زندگی خود ادامه می‌داد.

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
افسر ویژه این پرونده در نهایت با رجوع به لیستی که به دستور پلیس در آن زمان از  تمامی افراد حاضر در میهمانی تهیه شده‌ بود خواستار انجام آزمایش DNA شد.

مطابقت نتیجه آزمایش DNA با نتیجه بدست‌آمده در 31 سال پیش منجر به فاش شدن هویت"آون" به عنوان قاتل و متجاوز شد.

خانواده ملانی پس از آگاه شدن از هویت قاتل دخترشان از 31 سال احترام و ادبی که به این قاتل بی‌رحم داشتند اظهار تاسف کردند و از مقامات دادگاه خواستار اشد مجازات برای وی شدند.

"آون سامرست" به زودی در دادگاهی که در "بریستون" انگلستان برگزار می‌شود محاکمه خواهد شد. 

 

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران