اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر: قالیباف در اردوی تیم استقلال


شهردار تهران برای افزایش روحیه بازیکنان تیم استقلال پیش از بازی حساس این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانی آسیا در اردوی نماینده کشورمان حاضر شد.

تهران سما: شهردار تهران برای افزایش روحیه بازیکنان تیم استقلال پیش از بازی حساس این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانی آسیا در اردوی نماینده کشورمان حاضر شد.

محمدباقر قالیباف در جمع صمیمی بازیکنان و کادر فنی استقلال حاضر شد و گفت: امشب از این بابت اینجا هستم که در بازی فردا استقلال دیگر تنها تیم استقلال تهران نیست بلکه از کیان ایران دفاع خواهد کرد.

شهردار تهران ادامه داد: فردا مردم با حضور پرشور خود در استادیوم پشتوانه شما خواهند بود و شما نیز با غیرت ایرانی یک افتخار ملی دیگر رقم خواهید زد.

وی با اشاره به حمایت شهردار تهران از تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: بازیکنان استقلال تنها خود را بین المللی ندانند چرا که امروز شهردار تهران که چندین جایزه بین المللی و تقدیرهای جهانی را کسب کرده و دارای جایگاه بین المللی است در بین ما حضور دارد.

در پایان این دیدار که در محل هتل اکادمی فوتبال برگزار شد بازیکنان تیم استقلال با شهردار تهران عکس یادگاری گرفتند، همچنین پیراهن فرهاد مجدیدی نیز با امضای همه بازیکنان تیم تقدیم دکتر قالیباف شد.

عکس های فریدون قربانی عکاس تسنیم از حضور قالیباف در تمرین استقلال را در زیر می بینید.






























ویدیو مرتبط :
گفتگوی سرزده در اردوی تیم استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از باشگاه استقلال؛ حضور فتح الله زاده در اردوی تیم



 

 

باشگاه استقلال , علی فتح الله زاده , بازیکن فوتبال

 

مدیرعامل باشگاه استقلال، عصر دیروز طی تماسی تلفنی با هافبک این تیم آخرین وضعیت وی را جویا شد.

علی فتح الله زاده در اردوی آبی‌پوشان در هتل المپیک حضور پیدا کرد. وی به همراه مشاور خود سید مهدی علوی به اردوی تیم رفت تا در آستانه دیدار مقابل سایپا، در کنار تیم باشد.

* تماس مدیر عامل با هافبک مصدوم تیم

آندرانیک تیموریان به دلیل مصدومیت فعلا قادر به همراهی استقلال نیست و دوران درمانی خود را طی می‌کند و به همین دلیل مدیر عامل استقلال طی تماسی تلفنی ضمن پیگیری وضعیت او، برای هافبک استقلال آرزوی سلامتی کرد.

* برگزاری نشست هماهنگی دیدار استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا

نشست هماهنگی دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، عصر یکشنبه در فدراسیون فوتبال تشکیل شد.

در این نشست که مسئولان برگزاری این مسابقه حضور داشتند، مقرر شد تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه شهید دستگردی تهران، تمرین های خود را پیگیری کنند و ساعت تمرین تیم ذوب آهن از ساعت 16:15 دقیقه تا 18 عصر روز چهارشنبه و ساعت 17:15 دقیقه تا 18:30 دقیقه عصر روز پنجشنبه باشد. همچنین تمرین های تیم استقلال از ساعت 13 تا 14:30 دقیقه عصر روز چهارشنبه و ساعت 16 تا 17:15 دقیقه عصر روز پنجشنبه پیگیری شود.

در ادامه این نشست، در مورد اخذ روادید ناظران و داوران این مسابقه، بلیت فروشی و استقرار تیم ها و عوامل برگزاری مسابقه نیز گفت و گو شد. نشست مطبوعاتی پیش از بازی این دو تیم، ساعت 11 روز پنجشنبه و نشست مدیران این دیدار نیز ساعت 12 روز پنجشنبه در محل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

داوران این دیدار که ساعت 17:15 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، از ژاپن هستند و ناظر داوری از سوریه و ناظر بازی از قرقیزستان است.

* با هزینه یک بازیکن فوتبال می توانیم یک تیم در لیگ کشتی داشته باشیم

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: «تلاش می‌کنیم با فراهم شدن شرایط فصل آینده در لیگ کشتی تیم داری کنیم.»

علی نظری جویباری در نشست هم‌اندیشی باشگاه‌های مطرح کشور با بیان این مطلب افزود: «کشتی یکی از معدود رشته‌هایی است که می‌تواند در سطح المپیک صاحب مدال شود.»

وی ادامه داد: «در گذشته بیشتر خانواده‌ها فرزندان خود را به سالن‌های کشتی می‌فرستادند ولی حالا بیشتر به سمت فوتبال آمده‌اند.»

جویباری در پایان خاطرنشان کرد: «ما می‌دانیم با هزینه یک بازیکن فوتبال می‌توانیم یک تیم خوب در لیگ کشتی داشته باشیم و تلاش می‌کنیم با انتقال این مسائل به فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه در فصل آینده در این رشته تیمداری کنیم.»