اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر: زن تک‌ تیرانداز ارتش معارضین سوری


بعد از آنکه روزنامه ی نیویورک تایمز چندین عکس از زنانی که در ارتش آزاد سوریه را در نقاط ایست بازرسی و درگیریها با رژیم بشار اسد منتشر کرد، رویترز هم عسکی از یک زن تک تیرانداز در ارتش سوریه منتشر کرد.

فرارو: بعد از آنکه روزنامه ی نیویورک تایمز چندین عکس از زنانی که در ارتش آزاد سوریه را در نقاط ایست بازرسی و درگیریها با رژیم بشار اسد منتشر کرد، رویترز هم عسکی از یک زن تک تیرانداز در ارتش سوریه منتشر کرد.

 "گوارا" زنی است که با یکی از فرماندهان ارتش معارضین در شهر حلب ازوداج کرده است و در کنار وی در جبهه های جنگ علیه رژیم بشار اسد مبارزه می کند.

گوارا که فارغ التحصیل آکادمی نظامی است، دارای تبحری خاصی در تک تیراندازی است. وی در کنار تک تیراندازی، آموزش نیروهای ارتش معارضین در سوریه را نیز انجام می دهد.













ویدیو مرتبط :
کشته شدن تروریست سوری توسط تک تیرانداز ارتش سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از تک تیرانداز زن سوری


شبکه های وابسته به ارتش سوریه تصویری از یک تک تیرانداز زن گارد ریاست جمهوری سوریه را منتشر کرده اند.

عصر ایران: شبکه های وابسته به ارتش سوریه تصویری از یک تک تیرانداز زن گارد ریاست جمهوری سوریه را منتشر کرده اند.

نام این تک تیرانداز، سوزان حٌصری عنوان شده است.

تصویری از تک تیرانداز زن سوری