اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر: زندگی روزمره مردم در کره شمالی


دیوید گاتن فلدر، عکاس اسوشیتد پرس، به کره شمالی رفته و از صحنه هایی در این کشور عکاسی کرده است. او نظری به جنبه مشاهده نشده کره شمالی انداخته و تصاویری از زندگی روزمره مردم گرفته است که بعضی از این تصاویر عجیب و غریب هستند.


ویدیو مرتبط :
زندگی روزمره در کره شمالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رازهای زندگی رهبر کره شمالی + تصاویر



رازهای زندگی رهبر کره شمالی + تصاویر

رازها و حقایق تازه ای از دوران کودکی و نوجوانی “کیم جونگ اون“، رهبر خودکامه ی کره شمالی بدست آمده که از سوی یک روزنامه نگار اروپایی در فضای مجازی منتشر شد. “تیتوس پلاتنر“، یک گزارش نویس تحقیقی است که برای هفته نامه ی “صبح یکشنبه” در سوییس کار می کند. او در گزارشی که بر روی اینترنت و به صورت آنلاین منتشر کرد، حقایق تازه ای از زندگی گذشته رهبر فعلی کره شمالی را در اروپا و سوییس بر ملا کرده است.

 

کیم جونگ اون,رهبر کره شمالی,کیم جونگ اون رهبر کره شمالی

 

انتخاب : رازها و حقایق تازه ای از دوران کودکی و نوجوانی "کیم جونگ اون"، رهبر خودکامه ی کره شمالی بدست آمده که از سوی یک روزنامه نگار اروپایی در فضای مجازی منتشر شد.

"تیتوس پلاتنر"، یک گزارش نویس تحقیقی است که برای هفته نامه ی "صبح یکشنبه” در سوییس کار می کند. او در گزارشی که بر روی اینترنت و به صورت آنلاین منتشر کرد، حقایق تازه ای از زندگی گذشته رهبر فعلی کره شمالی را در اروپا و سوییس بر ملا کرده است.

این روزنامه نگار می گوید که از سال گذشته میلادی در باره تحصیل "اون” در اروپا تحقیق کرده است و از روی عکس ها و سندهای آرشیو فدرال سوییس و دانشگاه محل تحصیل "اون"، متوجه شده که رهبر کره شمالی نزدیک به یک دهه را در اروپا گذرانده و به دلایل امنیتی با نام دروغین "هون پاک” درس می خوانده است.

 

کیم جونگ اون,رهبر کره شمالی,کیم جونگ اون رهبر کره شمالی

 

آقای پلانتر مدعی شده که رهبر امروز کره شمالی در دوران تحصیل در مدرسه خصوصی در سوییس کودکی خجالتی و کم حرف، ولی در عین حال عاشق موسیقی آمریکایی و بسکتبال بوده است. کیم جونگ اون تحصیل در سوییس را با شهریه حدود شانزده هزار پوند در سال و در سن یازده سالگی شروع کرد و به مدت هفت سال در سوییس اقامت داشته است. کیم به فیلم های تخیلی آمریکایی همچون پارک ژوراسیک بسیار علاقه داشته است. البته همه این اتفاقات زیر نظر محافظ شخصی کیم که خود نیز محصلی در مقطع بالاتر بوده، اتفاق افتاده است.

بر اساس تحقیقات این روزنامه نگار سوییسی، همه الان به کیم به چشم یک دیکتاتور خطرناک نگاه می کنند، اما او در دوران کودکی یک شاگرد خجالتی بوده که لباس های شاد و مارکدار بر تن می کرده و ورزش و بازی های گروهی را بسیار دوست داشته اشت.

 

کیم جونگ اون,رهبر کره شمالی,کیم جونگ اون رهبر کره شمالی

 

او تمام سال های پس از تحصیل در اروپا را به فراگیری علوم نظامی در کره شمالی پرداخت و رفته رفته چهره ی خشنی به خود گرفت. رهبری که امروز عنوان خودکامه را یدک می کشد.

 

کیم جونگ اون,رهبر کره شمالی,کیم جونگ اون رهبر کره شمالی

 

رهبر 30 ساله کره شمالی که این روزها چهره‌ای مصمم و جدی به خود گرفته است و نام وی در صدر اخبار جهان قرار دارد، در دوران تحصیل خود در اروپا روزگار متفاوتی از این روزها برای خود داشت و اخیرا مجله سان انگلستان عکس‌های نوجوانی وی را منتشر کرده است.

 

کیم جونگ اون,رهبر کره شمالی,کیم جونگ اون رهبر کره شمالی

 

دوست وی همچنین عنوان می‌کند که کیم جونگ اون در حالی که تنها 14 سال داشت برای خود چندین محافظ داشت. وی در دوران تحصیل بسیار ساکت بود و به گونه‌ای به پیرامون خود نگاه می‌کرد که گویا از جهان متنفر بود.

 

کیم جونگ اون,رهبر کره شمالی,کیم جونگ اون رهبر کره شمالی

 

تال رپ، یکی از دوستان کیم جون اون، درباره دوران کودکی وی عنوان می‌کند: وی عاشق خواندن بود و در گروه‌های موسیقی مدرسه فعالیت داشت و فیلم‌های هالیوودی می‌دید. در میان بازیگران نیز عاشق جان تراولتا و اولیویا نیوتن جان بود. همچنین فیلم «پارک ژوراسیک» یکی از فیلم‌های مورد علاقه وی بوده است.

 

کیم جونگ اون,رهبر کره شمالی,کیم جونگ اون رهبر کره شمالی

 

کیم جونگ اون که در مدرسه برن سوئد به تحصیل پرداخته، خاطرات خوبی از آن دوران برای خود داشته است./انتخاب