اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر: روحانیون در ورزشگاه‌ آزادی


دربی هفتاد و ششم با تساوی دو تیم قرمز و آبی پایتخت به پایان رسید ولی در کنار بازی ضعیف دو تیم و استقبال پرشور تماشاگران، حضور 100 روحانی مشاور در ورزشگاه آزادی جالب توجه بود.

فرارو: دربی هفتاد و ششم با تساوی دو تیم قرمز و آبی پایتخت به پایان رسید ولی در کنار بازی ضعیف دو تیم و استقبال پرشور تماشاگران، حضور 100 روحانی مشاور در ورزشگاه آزادی جالب توجه بود.

 همانطور که پیش از این اعلام شده بود دربی هفتاد و ششم با حضور 100 روحانی مشاور در ورزشگاه آزادی برگزار شد و برای هشتمین بار چهره های ملبس به لباس روحانیت در میان هوادارن تیم های فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور یافته و با جوانان به گفتگو نشستند.

پیش از این سید باقر پیشنمازی معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان از حضور روحانیون در ورزشگاه آزادی خبر داده بود و این حضور را نه به عنوان یک کار ورزشی بلکه امکانی برای بحث با جوانان دانسته بود.  
 
وی در همبن رابطه گفته بود: قبل از اجرای این طرح حتی فرقه ضاله کار تبلیغاتی می‌کردند و باید با حضور روحانیون در ورزشگاه‌ها و اجرای این طرح این موضوع مدیریت می‌شد که هم اکنون نیز مورد استقبال سطوح بالای نظام و حوزه علمیه قرار گرفته است و این هشتمین بازی است که روحانیون مبلغ را در ورزشگاه‌ها برای مشاوره در مورد مسائل مختلف مربوط به جوانان کنار هم جمع می‌کنیم زیرا تنها جایی که می‌توان جوانان را گردهم آورد ورزشگاه‌هاست.

در همین حال حضور روحانیون برای عکاسان خبری و ورزشی حاضر در ورزشگاه آزادی نیز جالب توجه بود و عکاسان خبرگزاری ها توجه ویژه ای به چهره های روحانی در میان تماشاگران دربی 76 داشتند.























ویدیو مرتبط :
روحانیون در ورزشگاه آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهراب قاسم خانی و پسرش در ورزشگاه آزادی + تصاویر



مهراب قاسم خانی و پسرش در ورزشگاه آزادی

مهراب قاسم خانی با انتشار عکس زیر نوشت:

بازى امروز ستارگان سابق ایران و جهان شاید خودش هیجان زیادى نداشت ولى دیدن دوباره عابد زاده و عزیزى و باقرى و كریمى و مجیدى و دیگران روى چمن آزادى و در كنار هم خیلى كیف داشت. تازه این به كنار، تماشاى بازى فیگو و كارلوس و كاناوارو و یورك و داویدز و هیرو و بقیه از نزدیك هم از اون تجربیاتى بود كه دیگه تكرار نمیشه
پ.ن اول: جاى على دایى خیلى خالى بود تو زمین
پ.ن دوم: جواد زرینچه هنوزم میتونه تو لیگ برترمون بازى كنه
پ.ن سوم: مدیران پرسپولیس یه قیمت بگیرن ببینن داویدز و فیگو و سالگادو الان چنده قیمتشون. به جان خودم اینا همین الانش میتونن تیممون رو ببرن صدر

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,مهراب قاسم خانی

 مهراب قاسم خانی و پسرش در ورزشگاه آزادی

 

اخبار فرهنگی - صفحه اجتماعی مهراب قاسم خانی