اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر دلخراش از انفجار در اسلامشهر (18+)


حادثه دلخراشی دیروز در اسلامشهر رخ داد که در آن حداقل یک نفر از شهروندان فوت کرد و ۶ نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

خبرگزاری فارس: از تمامی کاربرانی که مبتلا به بیماری های قلبی هستند و یا تحمل دیدن صحنه های دلخراش را ندارند، تقاضا می شود از تماشای این تصاویر پرهیز کنند.

روز گذشته یکی از دلخراش‌ترین حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال رقم خورد که در آن یکی از شهروندان فوت کرد.

یکی از پرسنل سازمان آتش نشانی منطقه اسلامشهر که در صحنه وقوع این حادثه حضور داشته می‌نویسد:

ما پرسنل شیفت آتش نشانی در ایستگاه مستقر بودیم که حدود ساعت چهار و پانزده دقیقه عصر زنگ حادثه خورد و حادثه انفجار در منزل مسکونی 5 طبقه در شهرک قاسم آباد گزارش شد.

تیم عملیاتی سریعاً اعزام شد و شاید در زمان حدودا 3دقیقه از گزارش در محل حاضر شدیم در ابتدا با مشاهده عمق فاجعه و تعداد مصدومین که 7 نفر بودند سریعا از طریق ستاد و شبکه بیسیم به اورژانس اطلاع دادیم که البته پیش از ما مردم حاضر در صحنه هم به کررات با 115 تماس گرفته و حادثه را گزارش کرده بودند.

بعلت داشتن آتش حرارت و دود، مصدومین که وضعیت بسیار وخیمی داشتند را از محل حادثه خارج کردیم و کار ایمن سازی محل را انجام دادیم و منتظر اورژانس شدیم ولی متاسفانه اورژانس اسلامشهر که دو پایگاه آن با محل حادثه نهایتا 5 دقیقه فاصله داشت بعد از گذشت 35 تا 40 دقیقه در محل حاضر شدند.

مصدومین که بر اثر شدت انفجار کاملا عریان شده بودند و با قطع عضو و سوختگی بالای 80 در صد جلوی مردم ناله کردند تا اولین ماشین اورژانس آمد.

دیدن این تصاویر برای کودکان و بیماران قلبی توصیه نمی شود

تصاویر دلخراش از انفجار در اسلامشهر (18+)

تصاویر دلخراش از انفجار در اسلامشهر (18+)

تصاویر دلخراش از انفجار در اسلامشهر (18+)

تصاویر دلخراش از انفجار در اسلامشهر (18+)

تصاویر دلخراش از انفجار در اسلامشهر (18+)


ویدیو مرتبط :
عاقبت نزدیک شدن بیش از حد به قفس شیر در باغ وحش مشهد ( تصاویر دلخراش +18)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر دلخراش از انفجار مرگبار بیروت (18+)


انفجار بمب در منطقه بئرالحسن در الجناح در حومه جنوبی نزدیکی سفارت ایران در بیروت 23کشته به همراه داشت. در این دو انفجار تا این لحظه بیش از 146 نفر زخمی شدند.

فرارو: انفجار بمب در منطقه بئرالحسن در الجناح در حومه جنوبی نزدیکی سفارت ایران در بیروت 23کشته به همراه داشت. در این دو انفجار تا این لحظه بیش از 146 نفر زخمی شدند.

عکس های زیر تازه ترین تصاویری است که از انفجارهای تروریستی امروز در بیروت برای خبرگزاری ها ارسال شده است.