اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویر جاسوسی از خودرو کیا GT


شرکت کیا در نمایشگاه فرانکفورت 2011 از یک سدان کانسپت بانام GT پرده‌برداری کرد. اینک گویا سازندهٔ کره‌ای به فکر بتولید رساندن این کانسپت افتاده است چراکه به‌تازگی جاسوسان صنعتی تصاویری از پروتوتایپ این خودرو که در جنوب کالیفرنیا در حال تست بوده است تهیه‌کرده‌اند.

وب‌سایت پدال: شرکت کیا در نمایشگاه فرانکفورت 2011 از یک سدان کانسپت بانام GT پرده‌برداری کرد. اینک گویا سازندهٔ کره‌ای به فکر بتولید رساندن این کانسپت افتاده است چراکه به‌تازگی جاسوسان صنعتی تصاویری از پروتوتایپ این خودرو که در جنوب کالیفرنیا در حال تست بوده است تهیه‌کرده‌اند. این خودرو که به‌احتمال‌زیاد بر اساس جنسیس G80 (همان هیوندای جنسیس که پس از استقلال برند جنسیس نامش به جنسیس G80 تغییر کرده است) ساخته‌شده، در طراحی خارجی بسیار به نسخهٔ کانسپت خود وفادار مانده است. ولی درعین‌حال از طراحی محافظه‌کارانه‌تر و آشنایی سود می‌برد.

انتشار تصاویر جاسوسی از نسخۀ تولیدی کیا GT

در جلوی خودرو یک جلوپنجرهٔ باریک به همراه ورودی‌های هوای عمودی درون سپر و چراغ‌های LED دیده می‌شوند. در قسمت جانبی آینه‌های نصب‌شده بر روی درها و استفادهٔ زیاد از کروم در قسمت پایینی درها به چشم می‌خورد درحالی‌که سقف کوپه مانند اسپرت، چراغ‌های LED و چهار سر اگزوز اسپرت از موارد قابل‌ذکر در قسمت عقبی خودرو هستند.

انتشار تصاویر جاسوسی از نسخۀ تولیدی کیا GT

کیا در رابطه با محصول جدید خود اطلاعات چندانی ارائه نکرده است اما همان‌طور که اشاره شد انتظار می‌رود بر اساس جنسیس G80 شکل‌گرفته باشد و به همین دلیل موتورهای آن نیز احتمالاً از جنسیس G80 قرض گرفته می‌شود که شامل یک نمونهٔ 3.8 لیتری V6 با 311 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور خواهد بود. همچنین شایعاتی مبنی بر استفاده از یک پیشرانهٔ 3.3 لیتری توربوشارژ نیز منتشرشده است.

انتشار تصاویر جاسوسی از نسخۀ تولیدی کیا GT

صرف‌نظر از اینکه چه موتوری در زیر کاپوت کیا GT قرار خواهد گرفت، این مدل قطعاً دیفرانسیل عقب است. بااین‌حال سامانهٔ چهارچرخ محرک نیز به‌عنوان آپشنی قابل سفارش در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود فروش کیا GT در سال 2018 آغازشده و قیمتی بیش از 40 هزار دلار داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
...::Divinity>>(D~I)CaspiaN>>>...۵۰Attemp TogC۲۵ِ:...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودرو کیا GT در راه بازار +عکس


کیا چندی پیش خودرویی را معرفی نمود که در حال حاضر در ردیف خودرو های مفهومی قرار میگیرد. پیش از ماه ژانویه ۲۰۱۴ زمزمه هایی از یک خودرو اسپرت از کیا وجود داشت و در همان زمان هم خودرو مفهومی کیا GT4 پرده برداری شد.

زوم تک: کیا چندی پیش خودرویی را معرفی نمود که در حال حاضر در ردیف خودرو های مفهومی قرار میگیرد. پیش از ماه ژانویه ۲۰۱۴ زمزمه هایی از یک خودرو اسپرت از کیا وجود داشت و در همان زمان هم خودرو مفهومی کیا GT4 پرده برداری شد.

اما در حال حاضر ،این شرکت از برنامه های خود برای آینده خبر داده است با توجه به اطلاعاتی که در دسترس میباشد ، این کمپانی قصد دارد کیا GT4 در سال ۲۰۲۰ راه اندازی کند.

خودرو کیا GT در راه بازار +عکس


خوروی اسپرت مفهومی کیا GT4 قرار است در سال ۲۰۲۰ ، یعنی تقریبا ۱۵ سال دیگر راه اندازی شود. این گفته ، نشانه ای از پروژه بلند پروازانه ی کیا راجب خودور های آینده است که اخیرا توسط رئیس این شرکت ، پل فیلپات تایید شده است.

شاید تا کنون تصاویری از کیا GT4 را دیده باشید. همانطور که گفتیم GT4 در حال حاضر در حد کانسپت است .در حالی که کیا گفت در سال ۲۰۲۰ آن را عرضه خواهد کرد ، اما هنوز مشخص نیست که این خودرو چه شکلی خواهد داشت و این امکان وجود دارد که بسیاری از ویژگی های آن در سطح مفهومی باقی بمانند.

خودرو کیا GT در راه بازار +عکس

کیا با جزئیات بیشتری که راجب به این خودرو مشخص کرد مشخص شد که یک ماشین مقرون به صرفه خواهد بود اگر چه هنوز قیمتی گفته نشده و در حال حاضر هیچ کس نمیتواند قیمتی برای آن تعیین کند. این کمپانی قصد دارد تا آن را در سطح جهانی عرضه کند و بازار های مبدا آن ایالات متحده و اروپا خواهند بود.

اگر علاقه زیادی به حوزه خودرو دارید میتونید بخش های اخبار خودرو و قیمت خودرو رو دنبال کنید. حتما نظرتون رو در مورد بخش اخبار خودرو زوم تک بیان کنید منتظر نظرات سازنده شما عزیزان هستیم.