اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویری تکان‌ دهنده از آنچه در مصر گذشت


صبح دیروز (چهارشنبه) نیروهای ارتش مصر با حمله به تحصن‌کنندگانی که بازگشت «محمد مرسی» رئیس‌جمهور قانونی این کشور را خواستار بودند، صدها نفر را به خاک و خون کشید.

پایگاه خبری انتخاب: صبح دیروز (چهارشنبه) نیروهای ارتش مصر با حمله به تحصن‌کنندگانی که بازگشت «محمد مرسی» رئیس‌جمهور قانونی این کشور را خواستار بودند، صدها نفر را به خاک و خون کشید.

آمارهای رسمی از مرگ دستکم 149 نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر حکایت دارد. هرچند که اخوان‌المسلمین می‌گوید آمار واقعی کشته‌ها بسیار بالاتر از آن‌چیزی است که دولت موقت اعلام می‌کند.






































ویدیو مرتبط :
تصاویری تکان دهنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یک زن؛ تکان دهنده ترین عکس حوادث مصر



عکس یک زن؛ تکان دهنده ترین عکس حوادث مصر

عکس زن,تکان دهنده ترین عکس حوادث مصر,تصاویر حوادث مصر


 جام نیوز: سایت دیلی میل این عکس را تکاننده ترین عکس حوادث دیروز مصر انتخاب کرد و شبکه هایی مانند سی ان ان و فاکس نیوز نیز تحت تاثیر این عکس قرار گرفتند و آن را نشان دادند.
 
خبرگزاری هایی مانند رویترز و خبرگزاری فرانسه نیز این عکس را در آرشیو خود به نمایش گذاشتند.
در این عکس این زن در جلوی بلدوزر ارتش مصر ایستاده تا اجازه ندهد از روی زخمی ها عبور کند./جام نیوز