اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویری از قتل عام داعش در یک مهمانی زنانه (16+)



اخبار بین الملل - تصاویری از قتل عام داعش در یک مهمانی زنانه (16+)

گروه تروریستی داعش با یورش به منزل یکی از خانواده های بانفوذ شهر موصل، تمام اعضای خانواده و ۲۴ نفر از مهمانان آنها را قتل عام کردند. اغلب میهمان ها، همکلاسی های دختر این خانواده بودند که در جشن فارغ التحصیلی او شرکت کرده بودند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

اخبار بین الملل - مشرق

 


ویدیو مرتبط :
تصاویری از قتل عام وحشیانه مردم بیگناه شهر داریا سوریه توسط

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت تازه داعش، قتل عام 80 مرد ایزدی و ربودن زنان آنها



اخبار,اخبار بین الملل,جنایت تازه داعش

 

 اخبار بین الملل -  جنایت تازه داعش،
قتل عام 80 مرد ایزدی و ربودن زنان آنها

یکی از ساکنان روستایی در نزدیکی محل حادثه هم گفت یکی از شبه نظامیان داعش که از همان منطقه است، جزئیات ماجرا را برایش تعریف کرده است.

نماینده ایزدی در پارلمان عراق و یک مسئول کرد، روز جمعه 15 اوت اعلام کردند که شبه نظامیان گروه تروریستی به داعش، 80 مرد را در یکی از روستاهای ایزدی در شمال عراق سر بریدند و زنان را ربودند.

به گزارش «انتخاب»، هوشیار زیباری از مسئولان کردستان به خبرگزاری رویترز گفت که شبه نظامیان بعد از ظهر جمعه سوار بر چند خودرو به روستا رسیدند و کشتار را آغاز کردند.

زیباری افزود معتقد است این اقدام در پی هشدار سابق داعش به ایزدی ها صورت می گیرد.

محما خلیل نماینده ایزدی در پارلمان عراق نیز با تایید وقوع این کشتار گفت زنان روستا ربوده شدند.

خلیل افزود با روستاییان نجات یافته از فاجعه صحبت کرده که گفتند تمام قتل عام تنها در یک ساعت صورت گرفت.

یکی از ساکنان روستایی در نزدیکی محل حادثه هم گفت یکی از شبه نظامیان داعش که از همان منطقه است، جزئیات ماجرا را برایش تعریف کرده است.

این روستایی که خواسته نامش فاش نشود، ماجرا را اینگونه تعریف کرد: «این عضو داعش برایم تعریف کرد که از پنج روز پیش این گروه سعی داشت روستاییان ایزدی را به پیوستن به انها متقاعد کند. یک سخنرانی طولانی نیز امروز در این باره برای آن ها ایراد شده بود.»

او افزود: «پس از آن و به دلیل قانع نشدن روستاییان، مردان جمع آوری شده و کشته شدند. شاید زنان و دختران به تلعفر انتقال داده شدند چرا که شبه نظامیان خارجی آن جا حضور دارند.»
اخبار بین الملل - انتخاب