اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویری از سلاخی «آلن هنینگ» (18+)


داعش روز گذشته «آلن هنینگ» امدادگر انگلیسی را سربرید و همچنین تهدید کرد در صورت ادامه حملات هوایی آمریکا «پیتر ادوارد»، گروگان آمریکایی را هم به عنوان پنجمین قربانی سر خواهد برید.

خبرگزاری ایسنا: داعش روز گذشته «آلن هنینگ» امدادگر انگلیسی را سربرید و همچنین تهدید کرد در صورت ادامه حملات هوایی آمریکا «پیتر ادوارد»، گروگان آمریکایی را هم به عنوان پنجمین قربانی سر خواهد برید.

«ابنا» تصاویر زیر را از جنایت اخیر داعش منتشر کرده است.

تصاویری از سلاخی «آلن هنینگ» (18+)

تصاویری از سلاخی «آلن هنینگ» (18+)

تصاویری از سلاخی «آلن هنینگ» (18+)


ویدیو مرتبط :
سلاخی 18+

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش خانواده «آلن هنینگ» به سلاخی وی


خانواده گروگان انگلیسی که توسط داعش سر بریده شد دولت لندن را به دلیل تلاش نکردن برای آزادی وی مورد انتقاد قرار دادند.

خبرگزاری فارس: خانواده «آلن هنینگ» که توسط داعش سر بریده شد، با انتقاد از عملکرد دولت دیوید کامرون تاکید کردند که دولت لندن اقدامات لازم برای آزادی فرزندشان را انجام نداده است.

داعش شب فیلمی منتشر کرد که نشان می‌داد چهارمین گروگان خود که یک امدادگر انگلیسی به نام «آلن هنینگ» بود را سر بریده است.

پیش از این داعش سه نفر دیگر از جمله دو خبرنگار آمریکایی و بک امدادگر انگلیسی دیگر به نام‌های جیمز فولی، استیون ساتلوف و دیوید هینز را سر بریده بود.