اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویری از جنایت وحشیانه داعش در «تکریت»


13 نفر از عشایر سنی در حالی که لباس نارنجی‌رنگ گروگان‌های خارجی را به تن داشتند، توسط تروریست‌های داعش اعدام شدند.

خبرگزاری ابنا: عناصر گروه تروریستی داعش 13 نفر از ساکنان منطقه العلم در شرق تکریت را اعدام کردند.

گروه تروریستی داعش اعلام کرده که افراد اعدام شده از اعضای گروه «جنبش یکه‌سواران العلم» (فرسان العلم) بوده‌اند.

یک منبع امنیتی گفت: تروریست‌های داعش که بر تن افراد اعدام شده لباس‌های نارنجی کرده بودند آنان در میدان اصلی این ناحیه انجام داده است.

فرسان العلم یا همان جنبش یکه سواران العلم، عشایر سنی مخالف داعش هستند که در شهر تکریت و منطقه العلم ضربات سنگینی را بر داعش وارده کرده است.

تروریست‌های داعش کنترل تکریت و مناطقی از استان صلاح‌الدین را از حمله خرداد گذشته به عراق، تاکنون به دست دارد.

داعش 13 سنی‌مذهب را اعدام کرد +عکس

داعش 13 سنی‌مذهب را اعدام کرد +عکس

داعش 13 سنی‌مذهب را اعدام کرد +عکس


ویدیو مرتبط :
وحشیانه ترین جنایت داعش در تکریت عراق- سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از جنایت وحشیانه داعش در حمص


تکفیری های «داعش»، در ادامه جنایت‌ های وحشیانه خود در سوریه، ۵ تن از شهروندان بی‌ دفاع حمص را به شهادت رساندند. این گونه اعمال وحشیانه، برای ایجاد رعب و وحشت و محکم‌تر کردن سیطره داعش صورت می گیرد.

ابنا: تکفیری های «داعش»، در ادامه جنایت‌ های وحشیانه خود در سوریه، ۵ تن از شهروندان بی‌ دفاع حمص را به شهادت رساندند. این گونه اعمال وحشیانه، برای ایجاد رعب و وحشت و محکم‌تر کردن سیطره داعش صورت می گیرد.

جلادان گروه تروریستی داعش، 3 تن را به اتهام همکاری با ارتش سوریه، همچنین یک وکیل و یک اسماعیلی مذهب را در یکی از روستاهای استان حمص اعدام کردند.

این گروه تروریستی اعلام کرد، این افراد را نیروهای پلیس داعش دستگیر کرده‌اند و حکم اعدام در ملاء عام برای آنها صادر شده است.

در تصویرهایی که این گروه تکفیری منتشر کرده، ابتدا 3 شهروند سوری متهم به همکاری و ارسال اخبار به نیروهای ارتش سوریه با چشم و دستانی بسته برای اجرای حکم آورده می‌شوند و پس از قرائت حکم، به ضرب گلوله از پشت سر به شهادت می‌ رسند.

در ادامه، یک وکیل سوری که او هم چشم‌ ها و دست‌ هایش بسته است، برای اجرای حکم در مقابل دیدگان مردم حمص آورده می‌شود.

جلاد داعش، این‌ بار با شمشیر، سر او را از بدنش جدا می‌کند. علت اعدام این وکیل را گروه تروریستی داعش اعلام نکرده؛ اما این گونه اعمال وحشیانه برای ایجاد رعب و وحشت و محکم‌تر کردن سیطره داعش صورت می گیرد.

یک پیرمرد سوری از شیعیان اسماعیلی نیز در ادامه اعدام‌های هولناک داعش به شهادت رسید. داعش به جز طرفداران خود، بقیه طرفداران ادیان و مذاهب دیگر را تکفیر کرده و با مرتد نامیدن آنها، حکم اعدامشان را صادر می‌ کنند.

جلادان داعش، از چفیه قرمز وی برای بستن چشمان این پیرمرد استفاده کرده و به ضرب گلوله وی را به شهادت رساندند.

«اسماعیلیه»، نام عمومی فرقه‌ هایی از شیعه است که پس از امام صادق (ع) به امامت فرزندش اسماعیل یا نواده‌اش محمد بن اسماعیل اعتقاد دارند و در مناطق مختلف به نام‌های گوناگون مانند باطنیه، تعلیمیه، سبعیه، حشیشیه، ملاحده و قرامطه خوانده شده‌اند. فرقه مشهور اسماعیلیه، باطنیه تعلیمیه هستند. یک درصد از جمعیت 22 میلیونی سوریه را شیعیان اسماعیلی تشکیل می‌دهند.

اعدام هولناک ۵ شهروند سوری با اقدام داعش

اعدام هولناک ۵ شهروند سوری با اقدام داعش

اعدام هولناک ۵ شهروند سوری با اقدام داعش

اعدام هولناک ۵ شهروند سوری با اقدام داعش

اعدام هولناک ۵ شهروند سوری با اقدام داعش

اعدام هولناک ۵ شهروند سوری با اقدام داعش