اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویری از «بریتنی اسپیرز» و فرزندانش


تصویری از بریتنی اسپیرز، خواننده مشهور آمریکا و پسر ۸ ساله‌اش «جیدن جیمز» در مراسم جوایز ۲۰۱۵ تین چویس در هالیوود، را مشاهده می کنید.

 
 
 
 
 صبح بخیر: تصویری از بریتنی اسپیرز، خواننده مشهور آمریکا و پسر ۸ ساله‌اش «جیدن جیمز» در مراسم جوایز ۲۰۱۵ تین چویس در هالیوود، را مشاهده می کنید.

تصاویری از «بریتنی اسپیرز» و فرزندانش

در این عکس بریتنی اسپیرز 38 ساله به همراه دو پسرش، سین پرستون 9 ساله و جیدن جیمز 8 ساله و برادر بزرگ اش برایان و دختر او لکسی حضور دارند.

تصاویری از «بریتنی اسپیرز» و فرزندانش


ویدیو مرتبط :
فتوکلیپ از بریتنی اسپیرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های زیبا از «بریتنی اسپیرز» و فرزندانش


بریتنی اسپیرز متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ خواننده، ترانه سرا، بازیگر و نویسنده آمریکایی است. او دو فرزند پسر به نام های «شان پرستون» و «جیدن جیمز» دارد که اولی در سال 2005 و دومی در سال 2006 به دنیا آمد. ما در اینجا تصاویری زیبا از لحظات خانوادگی آنها را برایتان آورده ایم.