اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویریک اتفاق باورنکردنی در طبیعت



یک عکاس غیرحرفه‌ای موفق شد از یک اتفاق باورنکردنی عکس بگیرد. دوشنبه عصر در یک پارک در شرق لندن، یک راسوی کوچک سوار دارکوب شد تا پرواز را تجربه کند! ایندیپندنت، مارتین لومِی همراه با همسر خود برای قدم زنی به آنجا رفته بود.

یک عکاس غیرحرفه‌ای موفق شد از یک اتفاق باورنکردنی عکس بگیرد.  در یک پارک در شرق لندن، یک راسوی کوچک سوار دارکوب شد تا پرواز را تجربه کند! ایندیپندنت، مارتین لومِی همراه با همسر خود برای قدم زنی به آنجا رفته بود.

 

اما ناگهان متوجه اتفاقی عجیب شدند. مارتین می‌گوید: «زمانی که دوربین چشمی را کنار گذاشتم تا با دوربین عکاسی عکس بگیرم، آن دارکوب پرواز کرد و تقریبا به سمت ما می‌آمد. به یک باره دیدیم که یک پستاندار کوچک پشت آن دارکوب سوار شده است. دارکوب نیز تقلا می‌کرد تا جان خودش را نجات دهد.»

اخبار,اخبار گوناگون, تصاویریک اتفاق باورنکردنی در طبیعت

 

اخبار,اخبار گوناگون, تصاویریک اتفاق باورنکردنی در طبیعت

 

اخبار,اخبار گوناگون, تصاویریک اتفاق باورنکردنی در طبیعت

اخبار گوناگون - فرهنگ نیوز


ویدیو مرتبط :
اتفاق باورنکردنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک اتفاق باورنکردنی در طبیعت! +عکس


یک عکاس غیرحرفه‌ای موفق شد از یک اتفاق باورنکردنی عکس بگیرد. دوشنبه عصر در یک پارک در شرق لندن، یک راسوی کوچک سوار دارکوب شد تا پرواز را تجربه کند!

فرادید: یک عکاس غیرحرفه‌ای موفق شد از یک اتفاق باورنکردنی عکس بگیرد. دوشنبه عصر در یک پارک در شرق لندن، یک راسوی کوچک سوار دارکوب شد تا پرواز را تجربه کند!
 
به گزارش ایندیپندنت، مارتین لومِی همراه با همسر خود برای قدم زنی به آنجا رفته بود. اما ناگهان متوجه اتفاقی عجیب شدند. مارتین می‌گوید: «زمانی که دوربین چشمی را کنار گذاشتم تا با دوربین عکاسی عکس بگیرم، آن دارکوب پرواز کرد و تقریبا به سمت ما می‌آمد. به یک باره دیدیم که یک پستاندار کوچک پشت آن دارکوب سوار شده است. دارکوب نیز تقلا می‌کرد تا جان خودش را نجات دهد.»

یک اتفاق باورنکردنی در طبیعت

یک اتفاق باورنکردنی در طبیعت

یک اتفاق باورنکردنی در طبیعت