اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصاویرتان را ویرایش کنید!


اپلیکیشن های بسیاری برای طراحی و ویرایش تصاویر عرضه شده اند اما برنامه Mix یکی از برنامه هایی است که با استقبال کاربران مواجه شده است.

خبرگزاری مهر: اپلیکیشن های بسیاری برای طراحی و ویرایش تصاویر عرضه شده اند اما برنامه Mix یکی از برنامه هایی است که با استقبال کاربران مواجه شده است.

یکی از گزینه هایی که در هنگام خرید اسمارت فون یا تبلت ها مورد توجه قرار می گیرد، ویژگی های دوربین است. تصاویر خوب را می توان با ادیت یا ویرایش تبدیل به تصاویر منحصر به فردی کرد. یکی از برنامه هایی که برای ادیت عکس استفاده می شود، برنامه Mix نام دارد.

تصاویرتان را ویرایش کنید!

این برنامه از انواع ابزارهای ادیت عکس برخوردار بوده و می تواند تمام امکانات ویرایش عکس را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند به مجموعه غنی از افکت ها دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن  Mix می تواند تصاویر متفاوت و منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار دهد و کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین های مختلف را افزایش داده و دقت و کیفیت دوربین را از اسمارت فون یا تبلت ها حذف کند.

این اپلیکیشن از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید و  iOS را برخوردار است.


ویدیو مرتبط :
آموزش ویرایش سیاه سفید عکس - ویرایش با لایت روم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«بمو» با ویرایش تازه منتشر می شود



«بمو» با ویرایش تازه منتشر می شود

اصغر کاظمی ضمن تدوین «پلی در دوردست»، سرگرم ویرایش و اصلاح کتاب «بمو» برای تجدید چاپ در انتشارات سورهمهر است.

کتاب «بمو» که در مورد خاطرات شناسایی مناطقی از جنوب غربی و غرب كشور در زمان جنگ ایران و عراق است، به روایت ۱۰ تن از فرماندهان و رزمندگان ایرانی می پردازد.


کتاب در پنج فصل تدوین شده و شامل تعداد قابل توجهی عكس و كروكی و نقشه رنگی از عملیات ها و مناطق عملیاتی است. احمد استادباقر،حسین الله كرم، محمد جوانبخت، احمد كوچكی، مصطفی موسوی، محرم قاسمی، جعفر ولی زاد، حسین دمیرچی، علی صیاد شیرازی و مهدی قلی رضایی این خاطرات را روایت کرده اند.

«بمو» که تولید دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری است، اولین بار سال ۱۳۷۹ در ۷۲۲ صفحه، قطع وزیری و شمارگان دو هزار و ۵۰۰ نسخه توسط سوره مهر منتشر شده است.... / خبرگزارى ایسنا