اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار پژو 206 با تیر چراغ برق


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف مرگبار خودروی ۲۰۶ با تیر چراغ برق خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف مرگبار خودروی ۲۰۶ با تیر چراغ برق خبر داد.

سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 7:37 صبح امروز یک مورد حادثه برخورد خودرو با تیر چراغ برق در مسیر شرق به غرب خاوران، بعد از بزرگراه آزادگان به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه 206 با یک سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیراصلی منحرف و در شانه خاکی جاده با تیر چراغ برق برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه راننده داخل خودرو محبوس بود، گفت: مأموران آتش‌نشانی بعد از ایمن سازی محل حادثه توانست جوان حدوداً 26 ساله را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که در نهایت مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

محل حادثه بعد از ایمن‌سازی تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات در ساعت 8:20 به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
برخورد مرگبار پژو پارس با تیر برق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار خودروی وانت با تیر برق +عکس


برخورد شدید یک دستگاه خودروی وانت با تیر برق، مرگ راننده آن را در بزرگراه آوینی رقم زد.

خبرگزاری ایسنا: برخورد شدید یک دستگاه خودروی وانت با تیر برق، مرگ راننده آن را در بزرگراه آوینی رقم زد.

راننده یک دستگاه خودروی وانت‌پیکان حامل بار سنگ به دلیل نامعلوم کنترل خودرو را از دست داده و به شدت با تیر برق فشار قوی کنار جاده برخورد کرده بود که شاهدان در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع‌رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 12:02 روز چهارشنبه، آتش‌نشانان ایستگاه 14 را به مسیر غرب به شرق بزرگراه آوینی، روبه‌روی عمادآور اعزام کرد.

محسن شمسایی فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه در این‌باره گفت: راننده 42 ساله وانت‌پیکان قبل از رسیدن نیروهای امدادی توسط رانندگان خودروهای عبوری از خودرو به بیرون منتقل شده بود که متاسفانه مرگ وی توسط امدادگران اورژانس اعلام شد.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق خودرو اقدام به نصب علائم هشداردهنده و ایمن‌سازی محل حادثه کردند و پس از اطمینان از عدم نشت سوخت خودروی وانت، با تحویل محل حادثه به عوامل راهور منطقه به ماموریت خود پایان دادند.

تصادف مرگبار خودروی وانت با تیر برق +عکس

تصادف مرگبار خودروی وانت با تیر برق +عکس

تصادف مرگبار خودروی وانت با تیر برق +عکس

تصادف مرگبار خودروی وانت با تیر برق +عکس