اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار پورشه و وانت پیکان


تصادف پورشه و وانت پیکان در‌ جاده قوچک شبی خونین را در این محور رقم زد که در نهایت با تلاش نجاتگران و امدادگران شمیرانات با وجود ۸ کشته و مجروح، مادر بارداری که مصدوم شده بود، نجات یافت.

خبرگزاری تسنیم: در ساعت 2:15 بامداد طی اعلام گزارش مردمی مبنی بر تصادف پورشه و وانت پیکان در محور قوچک بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات قوچک به محل حادثه اعزام شدند. گزارش اولیه مردمی حکایت از حادثه ای دلخراش داشت که مشاهدات و ارزیابی اولیه نجاتگران هلال احمر شمیرانات آن را تایید کرد.

در این حادثه که 8 کشته و مجروح در برداشت نجاتگران توانستند با تریاژ دقیق مصدومین را برای اعزام به بیمارستان آماده سازی کنند. به علت تعداد بالای مصدومین تعدادی آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

نجاتگران در حین ارزیابی با مصدوم خانم باردار مواجه شدند که حال وی مساعد نبود و دارای شکستگی‌های متعدد از ناحیه سر دست و پاها بود و احتمال آسیب به جنین وجود داشت.

نجاتگران با اقدام به موقع٬ وی را به بیمارستان امام حسین (ع) اعزام کردند که پس از معاینات تخصصی پزشکان از سلامت مادر و جنین خبر دادند که موجب خوشحالی نجاتگران پس از عملیاتی طاقت فرسا شد.


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار وانت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تصادف شدید پورشه با پیکان وانت


در تصادف پورشه با پیکان وانت، ماشین آلمانی کم آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان: در تصادف پورشه با پیکان وانت، ماشین آلمانی کم آورد.

در تصویر زیر شاهد تصادف شدید پورشه با پیکان وانت هستیم.

در این تصادف همان طور که در تصویر پیداست خوردوی ساخت شرکت هلدینگ آلمان نسبت به پیکان وانت خسارت جدی تری پیدا کرده است.

عکس: تصادف شدید پورشه با پیکان وانت