اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار پراید با دیوار کارخانه


سخنگوی سازمان آتش نشانی و از انحراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در بزرگراه تهران - قم و برخورد با دیوار یک کارخانه واقع در این مسیر خبر داد و گفت: در این حادثه دو سرنشین خودروکشته شدند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و از انحراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در بزرگراه تهران - قم و برخورد با دیوار یک کارخانه واقع در این مسیر خبر داد و گفت: در این حادثه دو سرنشین خودروکشته شدند.

سید جلال ملکی درباره جزییات این تصادف مرگبار گفت: در ساعت ۷:۱۱ صبح امروز گزارش وقوع سانحه رانندگی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه تهران - قم نرسیده به آزادگان به سازمان آتش نشانی اعلام و ماموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این سانحه خودروی سواری پراید با پنج سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص از مسیر اصلی خارج، وارد حاشیه جاده شده و پس از برخورد با چند اصله درخت با دیوار کارخانه واقع در این مسیر برخورد و متوقف شد.

ملکی با بیان اینکه طبق اظهارات شاهدان عینی راننده این خودرو محل را ترک کرده بود افزود: خودروی پراید کاملا متلاشی شده و چهار سرنشین آن در محل گرفتار شده بودند.

ملکی گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و چهار سرنشین آن را از خودرو خارج کردند.

وی درباره امداد رسانی به سرنشینان خودرو گفت: دو مرد ۴۰ ساله به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و نیز دو مرد دیگر ۴۵ ساله که در وضعیت نامناسبی قرار داشتند توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی افزود: آتش نشانان در ساعت ۷:۴۸ صبح امروز به عملیات خود پایان داده و محل را در اختیار عوامل پلیس راهور قرار دادند.


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار پراید در جاده مهاباد - ارومیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار پژو با پراید رنگ خون گرفت



 

تصادف مرگبار پژو با پراید رنگ خون گرفت

 

مسئول روابط عمومی اورژانس تهران از فوت یك تن و مصدومیت چهارنفر دیگر در جریان تصادف مرگبار یك دستگاه پژو با سواری پراید در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، خروجی تهران ـ كرج خبرداد.

حسن عباسی با اعلام این خبر افزود: وقوع این تصادف در ساعت۲۳:۵۱ روز پنج شنبه ۱۰ مرداد به اورژانس تهران اطلاع داده شد كه پس از حضور عوامل اورژانس در محل چهار مصدوم حادثه به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند و متاسفانه مردیی ۴۵ ساله نیز در دم جان سپرد.

مسئول روابط عمومی اورژانس تهران همچنین از مصدومیت پنج نفر بر اثر واژگونی خودرو در اتوبان تهران ـ قم خبر داد و گفت: این تصادف در ساعت ۱۰:۱۵ صبح روز جمعه ۱۱ مرداد به وقوع پیوسته كه مصدومان آن از طریق امداد هوایی و یك دستگاه آمبولانس به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند.

عباسی در ادامه درباره عملكرد اورژانس در حادثه سقوط یك دستگاه سواری پاترول از ارتفاع ۳۰ متری در محور كوهستانی امام زاده داود(ع) به ایسنا گفت: در جریان این سانحه رانندگی هفت نفر مصدوم شدند كه برای انتقال این افراد از پنج دستگاه آمبولانس و امدادهوایی استفاده شد كه به علت نبود شرایط فرود بالگرد میسر نشد..... / خبرگزارى ایسنا