اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار در اتوبان نیایش



در اثر حادثه تصادف سواری سمند با عابر پیاده، در اتوبان نیایش مسیر غرب به شرق عابر بی احتیاط در دم جان سپرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه شب گذشته گزارش یک مورد تصادف فوتی در اتوبان نیایش مسیر غرب به شرق به ماموران پلیس راهور گزارش شد.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس در محل حادثه مشخص شد سواری سمند که در محدوده غرب به شرق بزرگراه نیایش نرسیده به چمران در حال حرکت بود با عابر پیاده برخورد کرده که متأسفانه بر اثر این تصادف عابر در دم کشته می شود.

به گزارش مهر، سرهنگ مراد مرادی علت اصلی تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده سمند اعلام کرد و گفت: سهم تقصیر در این تصادف به نسبت ۵۰ ـ ۵۰ است چرا که عابر پیاده نیز از عرض بزرگراه عبور کرده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب به رانندگان توصیه کرد که همواره قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و سرعت مطمئنه را لحاظ کنند. همچنین عابران پیاده برای عبور از خیابان، معابر و بزرگراه ها از محل های مجاز و پل های عابر پیاده استفاده کنند.

 

 اخبار  حوادث  -  جام  جم 


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار در اتوبان!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در هنگام خروج سرخپوشان از قم اتفاق افتاد، تصادف مرگبار در اتوبان تهران - قم



 تصادف مرگبار در اتوبان تهران - قم

در هنگام خروج سرخپوشان از قم اتفاق افتاد، تصادف مرگبار در اتوبان تهران - قم

در شرایطی که کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قصد خروج از قم را داشت تصادفی مرگبار در این اتوبان اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری فارس کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 20/22 امشب از قم به سمت تهران با یک دستگاه اتوبوس حرکت کرد.

در شرایطی که قرمزپوشان تنها پنج کیلومتر از قم فاصله گرفته بودند تصادفی مرگبار در مقابل اتوبوس سرخپوشان رخ داد. در این تصادف سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر برخورد کرده بودند که خودروی پراید از جاده منحرف و به داخل حاشیه جاده افتاده بود.

با توجه به ترافیک سنگین خود مردم بودند که قصد باز کردن درب پراید را داشتند تا حادثه دیدگان را از این خودرو خارج کنند. این در شرایطی است که همچنان برای نجات دادن حادثه‌دیدگان در این تصادف ‌مرگبار مردم در حال تلاش بودند./فارس