اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار درحین امدادرسانی عوامل اورژانس



اخبار حوادث,حوادث 91,تصادف آمبولانس,سانحه تصادف,خبرهای حوادث

 

تصادف مرگبار درحین امدادرسانی عوامل اورژانس

مسئول روابط عمومی مركز فوریت‌های پزشكی آذربایجان‌شرقی از زخمی‌شدن دو تكنسین اورژانس و مرگ سه تن بر اثر برخورد پیكان با آمبولانس و عابرپیاده خبر داد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حبیب حسین‌قلی‌زاده دراین‌باره گفت: بی‌توجهی راننده خودرو پیكان به علایم هشداردهنده و تخطی از سرعت مجاز باعث برخورد با آمبولانس امداد و مجروح شدن دو تكنیسین امداد و مرگ سه فرد عادی كه قصد كمك به آسیب‌دیدگان تصادف را داشتند، شد.

 

وی افزود: بر اثر تصادف یک دستگاه پرشیا با تریلی در کیلومتر 17 اتوبان پیامبر اعظم (ص) نرسیده به عوارضی بستان‌آباد، عوامل اورژانس «قره بابا» به محل اعزام شدند که در این تصادف یک نفر فوت کرده بود.

 

مسئول روابط عمومی مركز فوریت‌های پزشكی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: عوامل اورژانس در حین امدادرسانی به چهار مصدوم این تصادف بودند که به دلیل تجمع مردم و عدم‌رعایت سرعت مجاز از سوی راننده یک دستگاه پیکان، هنگام رسیدن آمبولانس خودرو این پیكان که با سرعت بالا در حال تردد بود ابتدا به آمبولانس و سپس به مردم برخورد كرد.

 

به گفته حسین‌قلی‌زاده در پی این برخورد سه نفر جان باخته و پنج نفر دیگر نیز مصدوم شدند كه توسط آمبولانس‌های مركز فوریت‌های پزشكی منطقه به بیمارستان بستان‌آباد منتقل شدند كه دو نفراز آنان تكنیسین‌های اوژانس بودند.

 

حسین‌قلی‌زاده اظهار داشت: از عموم مردم تقاضا می‌شود هنگام مشاهده چنین صحنه‌هایی از کنجکاوی در محل سانحه و تجمع خودداری کنند تا بر اثر برخورد خودروهای عبوری یا اتفاقاتی همچون انفجار باک خودروها دچار سانحه نشوند.

وی همچنین از رانندگان خواست تا به علایم هشدار دهنده نظیر تابلوهای خطر و چراغ آلارم خودروهای امدادی توجه کافی داشته و از سد معبر برای آنها به شدت خودداری كنند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
اورژانس 115 در حال امدادرسانی حادثه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار ۲ آمبولانس اورژانس



برخورد دو آمبولانس حامل بیمار در جاده زاهدان- خاش، باعث مرگ یک امدادگر شد.

به گزارش فرهیختگان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درباره این حادثه گفت: «بر اثر برخورد دو دستگاه آمبولانس امدادی در محور زاهدان به خاش در محدوده بخش کورین یک امدادگر کشته شدو سه نفر زخمی شدند.»

فریبرز راشدی افزود: «عصر سه‌شنبه در اثر این حادثه یکی از امدادگران به نام حسین میر، جان خود را از دست داد و سه زخمی دیگر نیز با تلاش نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) ‌زاهدان اعزام شدند.»

راشدی با اشاره به حال زخمی‌ها گفت: «حال یکی از مجروحان وخیم است که به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و حال دو زخمی دیگر مساعد است.»

اخبار حوادث - فرهیختگان