اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار خودرو معلمان در لردگان +عکس


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از تصادف دو دستگاه مینی بوس حامل فرهنگیان زن در محور بروجن به لردگان خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از تصادف دو دستگاه مینی بوس حامل فرهنگیان زن در محور بروجن به لردگان خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی اظهار داشت: صبح سه شنبه تصادف یک دستگاه تریلرتانکر سوخت با دو دستگاه مینی بوس در محور بروجن به لردگان به ماموران پلیس راه اطلاع داده شد.

 با حضور ماموران مشخص شد دقایقی قبل تریلر تانکر خالی سوخت با دو دستگاه مینی بوس به شدت برخورد کرده که در پی آن دو نفر کشته و 25 نفر مجروح شدند.


وی ادامه داد: براساس اعلام کارشناسان پلیس راه این حادثه به علت انحراف به چپ تانکر سوخت رخ داده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه درباره آخرین وضعیت جوی در جادههای کشور گفت: بارش باران  در تمامی جاده های غربی، مرکزی و جنوب کشور ادامه دارد.

 ضمن اینکه بارش باران در محور تکاب - ایرانخواه در استان آذربایجان غربی همچنان ادامه دارد.


 چندی قبل نیز اتوبوس حامل دانش آموزان بروجنی در همین محور دچار حادثه شده بود که 26 نفر جان خود را از دست دادند.







ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار 3 خودرو همزمان !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انحراف مرگبار خودرو رالی + عکس



انحراف مرگبار خودرو رالی + عکس

انحراف خودرو رالی در حین برگزاری مسابقات رالی ایرلند و برخورد آن با سكوی تماشاچیان دو كشته و هفت مجروح برجا گذاشت.

ایسنا: انحراف خودرو رالی در حین برگزاری مسابقات رالی ایرلند و برخورد آن با سكوی تماشاچیان دو كشته و هفت مجروح برجا گذاشت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

مقامات برگزاركننده این مسابقه كه در 80 كیلومتری شمال غرب «دوبلین» برگزار شد، اعلام كردند: این خودرو پس از انحراف از مسیر اصلی با مانع مقابل سكوی تماشاچیان برخورد كرد و حادثه آفرین شد.

به گفته پلیس محلی دوبلین، یك زن 29 ساله و یك مرد 50 ساله بر اثر شدت حادثه در دم جان باختند و هفت مجروح دیگر از جمله راننده خودرو به بیمارستان منتقل شدند.

پلیس و برگزاركنندگان این رقابت، در پی وقوع این حادثه تیم تحقیقاتی را برای علت‌یابی حادثه تشكیل دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، به گفته پلیس ایرلند هنوز نمی‌توان اعلام كرد آیا نقص فنی علت بروز حادثه بوده است یا خطای راننده؟/ایسنا