اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار خودرو در بزرگراه آزادگان


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد تصادف خودروی سواری با گاردریل کناری در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در پی این حادثه یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک مورد تصادف خودروی سواری با گاردریل کناری در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در پی این حادثه یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۹:۴۴ شب گذشته رانندگان خودروهای عبوری در بزرگراه آزادگان وقوع حادثه مرگباری را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند و ستاد فرماندهی تهران بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه این سازمان را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان نرسیده به آزادراه تهران – ساوه اعزام کرد.

وی افزود: یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با دو سرنشین در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و به شدت با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرده بود و پس از شکستن گاردریل‌های فلزی در قسمت فضای سبز بین خط‌های کندرو و تندرو بزرگراه متوقف شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه هر دو سرنشین به شدت آسیب دیده و در داخل خودرو محبوس شده بودند، افزود: آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و با استفاده از ابزار مخصوص نجات، قسمتی از بدنه خودرو را بریدند و پس از تلاش فراوان موفق شدند هر دو مجروح را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دهند.

ملکی افزود: پس از معاینات اولیه، متاسفانه مشخص شد راننده ۲۴ ساله خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان سپرده و سرنشین دیگر خودروی سواری که مردی ۳۰ ساله بود از ناحیه سر و دست و پا و کمر دچار آسیب‌دیدگی شده بود که توسط تکنیسین‌های اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از انتقال خودرو، با استفاده از جرثقیل به حاشیه امن بزرگراه،محل حادثه را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند تا ماموران پلیس راه علت وقوع این حادثه را بررسی و اعلام کنند.


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار در بزرگراه !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس


تصادف خودرو سواری با گاردریل کناری بزرگراه آزادگان، شب گذشته، یک كشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

پایگاه خبری 125: تصادف خودرو سواری با گاردریل کناری بزرگراه آزادگان، شب گذشته، یک كشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

این حادثه توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران هم بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 104 و 59 این سازمان را به محل حادثه دربزرگراه آزادگان، نرسیده به آزادراه تهران-ساوه اعزام كرد.

داود قلی زاده افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: یک دستگاه خودرو سواری زانتیا با دو سرنشین در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی خارج شده و به شدت با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرد و پس از شکستن گاردریل فلزی، در قسمت فضای سبز بین خط های کندرو و تندرو متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه هر دو سرنشین این خودرو به شدت آسیب دیده و در داخل خودرو محبوس شده بودند، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت وارد عمل شده وبا استفاده از ابزار مخصوص نجات، قسمتی از بدنه خودرو را بریدند و پس از تلاش فراوان هر دو نفر را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

قلیزاده تصریح کرد: پس از معاینات اولیه متأسفانه مشخص شد راننده خودرو(مردی 24 ساله) در دم جان سپرده بود و سرنشین دیگر خودرو(مردی 30 ساله) از ناحیه سر، دست، پا و کمر دچار آسیب دیدگی شدید شده بود که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

این افسر آماده خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودرو با استفاده از جرثقیل به حاشیه امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس

تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان +عکس