اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف مرگبار تریلی ماک و تندر/ ۵ کودک زیر ۵ سال کشته شدند



تصادف مرگبار تریلی ماک و تندر/ ۵ کودک زیر ۵ سال کشته شدند

رئیس پلیس راه کشور از کشته شدن 8 نفر که 5 نفر آنان کودکان زیر 5 سال بودند در حادثه برخورد یک دستگاه تریلی ماک و یک دستگاه تندر 90 در استان کردستان خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حسین مهماندار رئیس پلیس راه کشور اعلام کرد: ساعت 15 دقیقه بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی ماک با یک دستگاه تندر 90، در کیلومتر 28 محور بانه به سقز در استان کردستان 8 نفر از سرنشینان خودروی تندر 90 جان خود را از دست دادند که 5 نفر از آنان کودکان زیر 5 سال بودند.

 

وی در ادامه گفت: علت به وجود آمدن این حادثه دلخراش انحراف به چپ و عبور از خط وسط جاده توسط خودروی تندر 90 توسط کارشناسان پلیس راه تشخیص داده شده است.

 

سردار مهماندار تأکید کرد: علت بسیاری از تصادفات انحراف به چپ است که اگر رانندگان بیشتر به این موضوع توجه داشته باشند شاهد حوادث دلخراش این چنینی نیستیم همچنین رانندگان باید بدانند که آنها حافظ جان خود و سرنشینان خودرو هستند و با اشتباهات این چنینی نباید جان خود و دیگران را به خطر بیاندازند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار موتورسوار با تریلی...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار سه دستگاه/23 زن و کودک کشته و مجروح شدند+تصاویر دلخراش



تصادف مرگبار سه دستگاه/23 زن و کودک کشته و مجروح شدند+تصاویر دلخراش

این حادثه که بامداد امروز حد فاصل میدان امام حسین (ع) به سمت میدان ستاد مشهد به وقوع پیوست باعث کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن 21 زن و کودک شد.

مدیر حوادث و فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد  گفت: در پی اعلام این حادثه 6 دستگاه آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام و مجروحان را که بیشتر زن و کودک بودند به سه بیمارستان امدادی شهید کامیاب، شهید هاشمی نژاد و بیمارستان بزرگ رضوی مشهد منتقل نمودند.

**نجات مسافران از داخل مینی بوس
حسین خاکپور مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در پی اعلام این حادثه از سوی شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی شهر مشهد و با توجه به حساسیت موضوع گروههای نجات از 4 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام و تعداد 9 نفر از مسافران مینی بوس را که داخل مینی بوس محبوس شده بودند خارج و به تکنسینهای اورژانس جهت تحویل به بیمارستان تحویل دادند

**کشته شدن دو خانم
سرهنگ اسماعیلی رئیس راهنمایی و رانندگی شهر مشهد به خبرنگار ما گفت : این حادثه که بامداد امروز به وقوع پیوسته بین یک دستگاه خودرو پراید ، زانتیا  و مینی بوس بوده که در یک مسیر با یکدیگر درحال حرکت بودند که به علت انحراف به چپ به یکباره پراید این حادثه به وقوع پیوسته و 2 نفر از سرنشینان خودرو مینی بوس که خانم هستند در دم فوت نموده.

اسماعیلی افزود: تحقیقات در خصوص این حادثه یک تیم کارشناسی راهنمایی و رانندگی مشهد درحال بررسی است.

**4 نفر هنوز در بیمارتسان به سر می‌برند
یک مقام مسئول بیمارستانی در مشهد صبح امروز گفت: از مجموع 21 نفری که بامداد امروز به سه بیمارستان مشهد منتقل شدند 18 نفر به صورت سرپایی درمان و 4 نفر که بین آنان یک کودک دو زن و راننده خودرو نیز دیده می شود به علت شدت جراحات همچنان بستری هستند.

 شدت این حادثه به حدی بوده که تعدادی از سرنشینان خودرو مینی بوس پس از واژگونی خودرو زیر مینی بوس گرفتار شده بودند همچنین مسیر این بزرگراه که یکی از بزرگراههای شریانی شهر مشهد است به مدت 1 ساعت مصدود گردید. 

تصاویر تصادف,اخبار حوادث

 

تصاویر تصادف,اخبار حوادث

 

تصاویر تصادف,اخبار حوادث

 

تصاویر تصادف,اخبار حوادث

 

تصاویر تصادف,اخبار حوادث

باشگاه خبرنگاران