اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف قطار کارکنان راه آهن 11 مجروح بر جای گذاشت



تصادف قطار کارکنان راه آهن 11 مجروح بر جای گذاشت

برخورد دو قطار حامل کارکنان راه آهن به یکدیگر در پایتخت 11 مجروح بر جای گذاشت.

حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 8:06 دقیقه امروز تکنیسین های اورژانس در جریان تصادف دو قطار حامل کارکنان راه آهن در پایتخت قرار گرفتند و بلافاصله به محل حادثه در زیر پل جوادیه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در اثر این برخورد 11 نفر از کارکنان بیمارستان مجروح شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان های سینا و لقمان منتقل شدند.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس تهران این حادثه خوشبختانه فوتی یا مجروح بدحال ندارد. تکنیسین های اورژانس نیز با انتقال مجروحان به بیمارستان به عملیاتشان پایان دادند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
دو کشته و بیست مجروح در جریان تصادف قطار در آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف در اتوبان نطنز ـ کاشان ۱۸ مجروح بر جای گذاشت



 

چهره های ورزشی در تشییع احمد رضایی

 

 

معاون مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بامداد امروز تصادف در اتوبان نطنز ـ کاشان ۱۸ مجروح بر جای گذاشت.

 

علیرضا راحتی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اتوبوسی که از شیراز به سمت تهران در حال حرکت بود در نزدیکی های اتوبان نطنز ـ کاشان دچار سانحه شد و ۱۸ نفر از مسافران این اتوبوس مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه تصادف در حالی در ساعت ۵:۴۰ بامداد امروز در کیلومتر ۵۰ اتوبان نطنز کاشان رخ داد که انحراف اتوبوس مسافربری از مسیر سبب واژگونی اتوبوس و مجروحیت و مصدومیت تعدادی از هموطنانمان شد.

معاون مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مورد وضعیت مجروحان این حادثه نیز عنوان داشت: ۱۸ نفر مصدوم این حادثه توسط نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان منتقل شدند و حال عمومی آنها رضایت بخش است.

راحتی در ادامه به حادثه ای که برای اتوبوس مسافربری دیگر در اتوبان کاشان قم روی داد نیز اشاره و اضافه کرد: در این حادثه که یکشنبه شب در کیلومتر ۴۸ اتوبان کاشان ـ قم تصادفی میان یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک تریلر رخ داد که در این حادثه ۲۱ نفر از مسافران اتوبوس دچار جراحت شدند که پس از انجام عملیات امدادی اولیه برای مداوا به بیمارستان های کاشان و قم اعزام شدند که اکنون وضعیت عمومی آنان به نسبت رضایت بخش است.... /خبرگزارى ایسنا