اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف شدید قاچاقچیان سوخت با قاچاقچیان انسان / 18 نفر در آتش سوختند



صبح امروز در ریگان رخ داد

تصادف شدید قاچاقچیان سوخت با قاچاقچیان انسان / 18 نفر در آتش سوختند

صبح امروز و بر اثر یک تصادف شدید میان یک دستگاه وانت تویاتا و خودروی پژو سواری در ریگان 18 نفر کشته شدند.

به گزارش فارس از ریگان، صبح امروز حدود ساعت هفت بر اثر برخورد یک‌دستگاه وانت تویاتا حامل سوخت قاچاق با یک‌خودرو پژو سواری حامل 15 افغانی غیر مجاز در حوالی پل 900 متری شهرستان ریگان 18 نفر در آتش سوختند که از این تعداد 15 نفر از اتباع افغانی غیر مجاز بودند و سه نفر نیز شهروند ایرانی بودند./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
تصاویر مستند از قاچاقچیان سوخت در مرز پاکستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش سوزی در تصادف اتوبوس با کامیون سیمان/ چهار نفر بالای ۹۰ درصد سوختند



حوادث,اخبار حوادث,تصادف

آتش سوزی در تصادف اتوبوس با کامیون سیمان/ چهار نفر بالای ۹۰ درصد سوختند

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام 15 امدادگر برای امدادرسانی به حادثه جاده‌ای برخورد کامیون با اتوبوس خبر داد.

حسین درخشان‌ با بیان اینکه در ساعت 12 ظهر امروز (پنجشنبه) وقوع تصادفی در محور اهواز - هفت گل به مرکز فوریت‌های امدادی 147 اعلام شد، گفت: امدادگران با حضور درصحنه حادثه دریافتند که یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است. در این حادثه 40 نفر دچار حادثه شدند.

همچنین سرهنگ صمد اسفندیاری معاون عملیات پلیس راه نیز با تایید این خبر گفت: متاسفانه اتوبوس اسکانیا پس از برخورد با کامیون دچار حریق شده و هنوز آمار نهایی تعدد مجروحان و کشته‌شدگان احتمالی این حادثه اعلام نشده است.

همچنین محمود مظفر رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اعلام اینکه چهار نفر از مسافران اتوبوس حادثه دیده محور اهواز – هفت گل دچار سوختگی بیش از 90 درصد شده‌اند، گفت: در حال حاضر بررسی‌ها و عملیات امدادرسانی و رهاسازی مسافرانی که پس از برخورد اتوبوس دچار سوختگی شدند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در ساعت 10:30 وقوع تصادفی در محور اهواز – هفت گل در دو راه مارون به مرکز فوریت‌های امدادی 147 اعلام شد، ‌گفت: این تصادف بر اثر برخورد اتوبوس با تریلر حامل سیمان رخ داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد فوریت‌های این اتوبوس در حال بررسی است، گفت: چهار نفر از مسافران دچار سوختگی بیش از 90 درصد شدند که توسط اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در حال حاضر بررسی‌ها و عملیات امدادرسانی و رهاسازی مسافرانی که پس از برخورد اتوبوس دچار سوختگی شدند ادامه دارد./ایسنا