اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف شدید ال 90 در اتوبان بابایی +عکس


برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل بزرگراه بابایی منجر به مصدومیت راننده آن شد.

پایگاه خبری 125: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل بزرگراه بابایی منجر به مصدومیت راننده آن شد.

وقوع این حادثه رانندگی به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 57 به سمت محل حادثه در بزرگراه بابایی، نرسیده به پل هنگام حرکت کردند.

بنا به گفته فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری ال 90 در مسیر شرق به غرب بزرگراه درحال حرکت بود که به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرد و راننده آن داخل خودرو گرفتار شد.

علی شکرانه افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع برق خودرو به ایمن سازی محل پرداختند و همزمان گروه دوم با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، راننده خودرو را که مردی 45 ساله بود به صورت کاملا ایمن خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

علت بروز این حادثه از سوی پلیس راهور تحت بررسی است.

تصادف شدید ال 90 در اتوبان بابایی +عکس

تصادف شدید ال 90 در اتوبان بابایی +عکس

تصادف شدید ال 90 در اتوبان بابایی +عکس

تصادف شدید ال 90 در اتوبان بابایی +عکس

تصادف شدید ال 90 در اتوبان بابایی +عکس


ویدیو مرتبط :
تصادف شدید در اتوبان....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تصادف شدید 206 در بزرگراه بابایی


در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه 36 را ساعت 12:20 دقیقه ظهر روز گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت غرب به شرق بزرگراه بابایی بعد از ورودی هنگام حرکت کردند.

پایگاه خبری 125: در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 آتش نشانی، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه 36 را ساعت 12:20 دقیقه ظهر روز گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت غرب به شرق بزرگراه بابایی بعد از ورودی هنگام حرکت کردند.

حمید خلج آبادی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه دراین باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی 206 به شدت با گاردریل وسط بزرگراه بابایی برخورد کرده و پس از چند بار معلق زدن متوقف شده و یکی از سرنشینان آن داخل خودرو گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش نشانان با استفاده از علائم هشدار دهنده اقدام به ایمن سازی محل کردند و پس از قطع برق خودرو، با استفاده از تجهیزات ویژه نجات سقف را بریده و فرد مصدوم را از داخل آن خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

خلج آبادی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از حمل خودرو توسط جرثقیل و عادی شدن رفت و آمد خودروها به عملیات خود پایان دادند.