اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف زنجیره‌ ای 5 خودرو در بزرگراه فتح


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه کامیونت، یک وانت و خودروی سورای ال ۹۰ در بزرگراه فتح خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه کامیونت، یک وانت و خودروی سورای ال ۹۰ در بزرگراه فتح خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰ و ۲۹ دقیقه امروز حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در شرق به غرب بزرگراه فتح نرسیده به سه راه شهریار به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد، سه دستگاه کامیونت، یک دستگاه وانت و یک خودروی سواری ال ۹۰ به صورت زنجیره ای به شدت برخورد کرده بودند.

ملکی افزود: پیش از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه چند نفر از خودرو خارج شده بودند و ۳ نفر دیگر نیز در داخل ۲ دستگاه کامیونت محبوس شده بودند.

وی گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی های لازم این سه نفر را از داخل خودرو خارج و به همراه ۲ مصدوم دیگر به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: در ساعت ۱۱ و ۴۱ دقیقه عملیات این حادثه به اتمام رسید و ترافیک ایجاد شده نیز برطرف شد.


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای 11 خودرو در بزرگراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف زنجیره ای 9 خودرو در بزرگراه خاوران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره ای 9 دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه خاوران خبر داد و گفت: این حادثه منجر به مصدومیت سه نفر(دو مرد و یک زن) شد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره ای 9 دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه خاوران خبر داد و گفت: این حادثه منجر به مصدومیت سه نفر(دو مرد و یک زن) شد.
 
سید جلال ملکی افزود: وقوع این تصادف زنجیره ای در مسیر بزرگراه خاوران نرسیده به سه راه سیمان مقارن ظهر امروز به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون بونکر سیمان بدلایل نامعلومی با دو دستگاه خودرو در بزرگراه برخورد می کند که این تصادف منجر به برخورد سه دستگاه خودروی پراید، یک نیسان، یک پژو پارس و یک وانت با یکدیگر می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در این حادثه علاوه بر مسدود شدن مسیر غرب به شرق بزرگراه خاوران، نشت بنزین خودروها در بزرگراه نیز احتمال بروز حریق را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با حضور در محل، ابتدا به ایمن سازی محل حادثه پرداخته و با انتقال خودروها به حاشیه بزرگراه، مسیر را بازگشایی و ایمن سازی کردند.

ملکی اضافه کرد: دو مرد و یک زن که در جریان این تصادف زنجیره ای مصدوم شده بودند توسط نیروهای آتش نشان برای انجام مراحل درمانی و انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شدند.