اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف زنجیره‌ ای در اتوبان کرج - قزوین


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: تصادف زنجیره ای هفت دستگاه خودرو در اتوبان کرج - قزوین هفت مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: تصادف زنجیره ای هفت دستگاه خودرو در اتوبان کرج - قزوین هفت مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

داوود رجبی با اعلام این خبر اظهار کرد: تصادف زنجیره ای هفت دستگاه خودرو در لاین شمالی اتوبان کرج - قزوین نرسیده به سه راه خور هفت مصدوم بر جای گذاشت.

وی در ادامه گفت: هفت مصدوم این حادثه توسط نیروهای امدادی به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) هشتگرد منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از کشته شدن یکی از مصدومان حادثه خبر داد و گفت: در این حادثه نیروهای امدادی هلال احمر عملیات رهاسازی انجام دادند.

وی در پایان گفت: در این حادثه یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه کامیون، دو دستگاه خودروی پراید، یک دستگاه نیسان و دو دستگاه پیکان وانت با هم برخورد کردند.


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین کرج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین 9 کشته و زخمی بجا گذاشت



معاون عملیات سازمان امداد و نجات از فوت یک تن و مصدومیت 8نفر در تصادف زنجیره‌ای بامداد امروز در اتوبان کرج-قزوین خبرداد.

حسین درویشی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج - قزوین اظهار کرد: بامداد امروز (پنجشنبه) و در ساعت 7:40 یک دستگاه اتوبوس یک دستگاه کامیون، یک دستگاه نیسان،دو دستگاه پیکان وانت و دو دستگاه پراید در البرز - نظر‌آباد - مرکزی واقع در اتوبان کرج-قزوین و لاین شمالی با یکدیگر برخورد کردند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که سانحه‌ یاد شده 49تن آسیب‌دیده برجای‌گذاشته، افزود: در اثر این تصادف زنجیره‌ای 50 نفر حادثه دیدند.

درویشی با اشاره به انتقال 2تن از مجروحان به مراکز درمانی تصریح کرد: درپی حادثه‌ی یادشده یک نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد و 8نفر نیز مصدوم شدند.

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران