اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف زنجیره‌ای در محور الوند - قزوین


در محور الوند-قزوین هشت خودرو سواری به طور زنجیره‌ای با یکدیگر برخورد کردند که این تصادف خوشبختانه تلفات جانی و کشته در پی نداشت.

خبرگزاری تسنیم: در محور الوند-قزوین هشت خودرو سواری به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر برخورد کرده و تصادف بسیار سنگینی به وقوع پیوست که خوشبختانه تلفات جانی و کشته در پی نداشت.

تصادف زنجیره‌ای هشت خودرو سواری در محور الوند-قزوین بیش از 7 مصدوم بر جای گذاشت که 5 نفر از مصدومان به بیمارستان منتقل شده و بقیه مصدومان نیز به طور سرپایی در صحنه تصادف توسط ماموران اورژانس و امداد و نجات هلال احمر تحت درمان قرار گرفتند.

مهدی حسینی راننده سواری پراید در تصادف محور الوند-قزوین گفت: بارش شدید باران سبب لغزندگی و کندی حرکت ماشین‌های در حال تردد از محور الوند-قزوین شده بود.

وی افزود: راننده خودرو سواری پژو که با سرعت بسیار بالا در حال رانندگی در محور الوند-قزوین بود به یک‌باره ترمز کرده و کنترل ماشین‌ها از دست رانندگان خارج شد و هشت خودرو با یکدیگر برخورد کردند که خوشبختانه تلفات جانی نداشت ولی تلفات مالی بسیار سنگینی برای خودروها برجای گذاشت.

مامور راهنمایی و رانندگی حاضر در صحنه تصادف گفت: سرعت غیرمجاز خودرو سواری پژو، لغزندگی جاده و ترمز ناگهانی راننده سواری پژو از جمله عوامل بروز این تصادف بوده است که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

وی با اشاره به اهمیت رعایت اصول راهنمایی و رانندگی به ویژه در روزهای بارانی بیان کرد: رانندگان باید همواره اصول راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت مطمئنه حرکت کنند که اهمیت این امر در روزهای بارانی دوچندان می‌شود چرا که جاده‌ها لغزنده و تردد خودروها با کندی مواجه است.

مامور اورژانس حاضر در صحنه تصادف گفت: تصادف سنگینی به وقوع پیوسته است که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت و در پی اقدام سریع اوژانس، ماموران اورژانس در صحنه تصادف حاضر شدند.

وی افزود: 5 نفر از مصدومان برای درمان‌ تکمیلی به بیمارستان منتقل شدند و چند تن از مصدومان نیز به طور سرپایی در صحنه تصادف تحت درمان قرار گرفتند که در مجموع حال همه سرنشینان خوب است.


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج - قزوین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف زنجیره‌ای ۱۶ دستگاه خودرو در محور کرج - قزوین



اخبار,اخبارحوادث, تصادف  رانندگی

 به گزارش مهر،معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز از تصادف زنجیره ای ۱۶ دستگاه خودرو در محور کرج - قزوین خبر داد.

داود رجبی اظهار کرد: در پی بارندگی های امروز و لغزندگی جاده ۱۶ دستگاه خودرو در لاین جنوبی محور کرج - قزوین در محدوده پل جدید هشتگرد برخورد کردند.


وی در ادامه گفت: ۱۴ دستگاه خودروی سورای، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خاور در این حادثه با هم برخورد کردند.


معاون جمعیت هلال احمر استان البرز تعداد مصدومان این حادثه را ۸ نفر اعلام کرد و گفت: مصدومان به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهرستان ساوجبلاغ و همچنین به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان نظرآباد منتقل شدند.


 از روز گذشته تا امروز آسمان استان البرز به ویژه شهرستان کرج بارانی است. پلیس راه استان به علت لغزندگی محورهای استان به ویژه محورهای کوهستانی اعلام کرده است همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.


  اخبار حوادث  -  مهر