اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف زانتیای حامل 12 مهاجر غیرقانونی در اتوبان قم- تهران



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تصادف زانتیای حامل 12 مهاجر غیرقانونی در اتوبان قم- تهران

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع تصادف خونین میان یك دستگاه زانتیای حامل مهاجران غیرقانونی افغان و پاكستانی با یك اتوبوس در اتوبان قم- تهران خبر داد.

حسن عباسی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: یك دستگاه سواری زانتیا كه حامل 12 تن از مهاجران غیرقانونی افغانی و پاكستانی بوده ظاهرا از یكی از استان‌های جنوبی كشور قصد وارد شدن به تهران را داشته كه در 15 كیلومتری این شهر در اتوبان قم- تهران به قسمت عقب یك اتوبوس برخورد كرده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: به دنبال اعلام وقوع این حادثه به سامانه 115 شش دستگاه آمبولانس در ساعت 8:32 دقیقه صبح روز جمعه به محل حادثه اعزام و امدادرسانی به مصدومان را آغاز كرد.

به گفته وی این افراد علاوه بر قسمت سرنشین خودرو در صندوق عقب زانتیا نیز مخفی شده بودند.

عباسی با بیان اینكه دو تن از مصدومان این حادثه پیش از رسیدن نیروهای پلیس و اورژانس از محل متواری شده‌اند، اظهار كرد: تكنسین‌های اورژانس پس از حضور در محل راننده و 10 تن دیگر از مهاجران غیرقانونی كه مصدوم شده بودند را تحت مداوا قرار دادند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اضافه كرد: امدادگران اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه 10 تن از مصدومان را به صورت سرپایی در محل مداوا و یك تن دیگر كه یك مرد 20 ساله بود را برای انجام اقدامات تكمیلی درمان به بیمارستان لقمان منتقل كردند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تصادف در اتوبان قم تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از حادثه دلخراش تصادف در اتوبان تهران -قم



رئیس پلیس راهور با حضور در صحنه تصادف حاضر شد
تصاویری از حادثه دلخراش تصادف در اتوبان تهران -قم

رئیس پلیس راهور ناجا با حضور در سر صحنه تصادف دلخراش شب گذشته دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودرو سواری از مرگ 44 نفر در این حادثه خبر داد.

حوادث - به گزارش  فارس، رئیس پلیس راهور ناجا، در خصوص جزئیات این تصادف اظهار داشت: در ساعت 23 شب گذشته یک فقره تصادف دلخراش و نادر در کیلومتر 28 آزاد راه قم به تهران اتفاق افتاد.

وی افزود: بررسی اولیه در صحنه حاکی است اتوبوسی که از مسیر قم به تهران حرکت می‌کرد به علت نقص فنی و ترکیدگی لاستیک منحرف می‌شود که ابتدا با یک خودروی سواری و سپس به گاردریل برخورد و با تخریب گاردریل به لاین مخالف منحرف شده و با یک دستگاه اتوبوس دیگر برخورد می‌کند.

حادثه دلخراش دراتوبان تهران قم,تصادف,سانحه رانندگی

 

 

حادثه دلخراش دراتوبان تهران قم,تصادف,سانحه رانندگی

 

 

حادثه دلخراش دراتوبان تهران قم,تصادف,سانحه رانندگی

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 
سردار مومنی ادامه داد: متاسفانه هر دو دستگاه اتوبوس پس از برخورد دچار آتش سوزی می‌شوند و تا این لحظه متاسفانه 44 نفر از هموطنان فوت می‌کنند و 39 نفر هم مصدوم شده و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده‌اند.
رئیس پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: با بررسی به عمل آمده حال اولیه مجروحان در بیمارستان خیلی وخیم نیست و امیدواریم تعداد کشته‌ها افزایش نیابد./فارس