اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف زائران ایرانی در حِلِّه عراق



اخبار,اخبار اجتماعی,تصادف زائران ایرانی در حله

مدیر قرارگاه جمعیت هلال احمر در نجف از بروز یک سانحه تصادف زائران ایرانی در حله خبر داد.

طاهر درودی با اعلام خبر اظهار داشت: بلافاصله با هماهنگی به عمل آمده با مسئولان محلی یک تیم اورژانس 10 نفره برای کمک به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وی در خصوص مصدومان یا فوتیهای احتمالی این حادثه نیز گفت: طبق بررسی‌های اولیه میدانی 8 نفر مجروح سرپایی و یک‌نفر با وضعیت وخیم شناسایی و به مراکز درمانی عراق منتقل شدند.

مدیر قرارگاه جمعیت هلال احمر در نجف وضعیت مصدومان را نیز اینگونه اعلام کرد: یک نفر شکستگی لگن، یک نفر شکستگی دست و بقیه مصدومیت‌های سطحی داشتند که به‌صورت سرپایی درمان خواهند شد.

درودی خاطرنشان کرد: یکی از زائرین که دچار ترومای سر و شکستگی تیبیا شده بود ، ساعتی قبل با امبولانس 122 بطرف ایران اعزام شد.

 

اخبار اجتماعی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
حمله تروریستی به زائران ایرانی در عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف اتوبوس زائران ایرانی در عراق


براثر تصادف اتوبوس حامل زائران ایرانی صبح امروز در شهر بدره عراق ۹ نفر زخمی شدند.

واحد مرکزی خبر : از بغداد، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با اعلام این خبر گفت: بر اثر این تصادف 9 نفر از زائران به طور سطحی زمی شدند.

قاسمی افزود: زائران زخمی پس از درمان راهی ایران شدند.

وی گفت: زائران این کاروان از استان تهران بودند و در تاریخ 26 اسفند به عراق آمدند و امروز قصد خروج از مرز مهران را داشتند که دچار سانحه شدند.