اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف در هراز 2 کشته بر جای گذاشت



رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل گفت: بر اثر تصادف خونین شامگاه شنبه در محور هراز دو نفر جان خود را از دست دادند و چهار نفر مجروح شدند.

به گزارش ایسنا، جمشید نیکزاد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ساعت 18 امروز در محور مواصلاتی هراز دو دستگاه خودروی پژو و کامیون با یکدیگر برخورد سنگینی داشتند.

وی گفت: در منطقه دو‌آب خودروی عبوری پژو که در حال تردد از تهران به سمت آمل بود با کامیون در حال تردد به سمت تهران برخورد کرد.

این مسئول با اعلام اینکه در این حادثه دو نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند، افزود: اکیپ پایگاه کهرود با یک دستگاه خودروی آمبولانس امداد و نجات به همراه عوامل امدادی اورژانس 115 در محل حادثه حاضر شدند.

نیکزاد یادآور شد: راننده خودروی پژو در دم جان باخت و زن 50 ساله سرنشین این اتومبیل نیز پس از انتقال به بیمارستان 17 شهریور آمل با توجه به شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی عنوان کرد: سه سرنشین دیگر خودرو پژو نیز برای درمان به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل با اشاره به کمک‌رسانی اورژانس هوایی 115 شهرستان آمل برای انتقال مجروحان به مرکز درمانی، تصریح کرد: راننده 33 ساله خودروی سنگین کامیون هم در این حادثه جراحت برداشت که به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد.


 اخبار  حوادث  -   ایسنا
 


ویدیو مرتبط :
تصادف قطار در فیلادلفیا ۵ کشته برجای گذاشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف سمند با سوناتا ۲ کشته و ۸ مصدوم به جا گذاشت



   اخبار حوادث,حوادث عید91,تصادف سمند و سوناتا,تصادف در جاده طبس,اخبار حوادث

 

تصادف سمند با سوناتا ۲ کشته و ۸ مصدوم به جا گذاشت         

تصادف یک دستگاه سمند با سوناتا در جاده دوطرفه اشکذر به طبس جان دو نفر را گرفت و ۸ مصدوم به جا گذاشت که حال ۳ نفر آنان وخیم است.

مجتبی خالدی، مسئول مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس با اعلام این خبر افزود: این حادثه ساعت ۱۶ و ۳۴ دقیقه در جاده اشکذر به طبس رخ داد و پس از اطلاع مردم به اورژانس اولین آمبولانس اورژانس که در حال بازگشت از مأموریت در خرانق بود یک دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شد.

وی ادامه داد: با اطلاع رسانی این آمبولانس مشخص شد که یک نفر از سرنشینان این خودروها که یک مرد ۶۵ ساله بود در محل حادثه فوت کرده است و ۹ نفر دیگر مصدوم شده اند.

خالدی گفت: پس از آن ۵ دستگاه آمبولانس دیگر به محل حادثه رسیدند و ۹ مصدوم را به بیمارستانهای شهید رهنمون و افشار یزد منتقل کردند که متأسفانه یکی از مصدومان که یک زن ۴۸ ساله بود در بیمارستان افشار یزد فوت کرد.

وی افزود: ۸ مصدوم دیگر این حادثه هم اکنون در بیمارستان بستری هستند اما متأسفانه حال ۳ نفر آنان وخیم است./فارس