اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف در بندرسیریک جان 5 تبعه خارجی را گرفت / سمند حامل 12 سرنشین بود



تصادف در بندرسیریک ,حوادث ایران

تصادف در بندرسیریک جان 5 تبعه خارجی را گرفت / سمند حامل 12 سرنشین بود

برخورد یک دستگاه خودرو سمند حامل 12 تبعه خارجی با یک دستگاه کامیون باری 5 تنی، 5 کشته و 9 زخمی بر جای گذاشت.

محمد اسفندیاری فرماندار این شهرستان در حاشیه بازدید از محل حادثه گفت: این حادثه در ساعت 6:30 صبح در محدوده جایگاه عرصه سوخت روستای میشی که در امتداد جاده اصلی سیریک جاسک و در فاصله پنج کیلومتری جنوب شهر سیریک قرار گرفته به وقوع پیوسته است.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه این حادثه به علت بی احتیاطی راننده کامیون در انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز رانند سمند که حامل 12 تبعه افغانی از شهرستان جاسک عازم شهرستان میناب  بود با برخورد به کامیون باری پنج تنی رخ داد.

نماینده عالی دولت در بندرسیریک خاطرنشان کرد: بعد از وقوع حادثه بلافاصله آمبولانس‌های سطح شهر و بخش بمانی برای کمک و انتقال مصدومان به اورژانس وارد عمل شدند که متاسفانه به علت شدت و جراحات وارده به مصدومان 6 نفر به بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب انتقال یافتند.

اسفندیاری تصریح کرد: چهار نفر از اتباع افغانی و راننده خودرو سمند در دم جان خود را از دست دادند و 6 نفر از اتباع به بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب منتقل که یکی از آن‌ها در بیمارستان جان خودش از دست داد و راننده کامیون باری به همراه یک تبعه افغانی از محل حادثه متواری که یکی از اتباع افغانی توسط ماموران انتظامی دستیگر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی انتقال داده شد.

لازم به یادآوری است که به علت وجود مغازه‌ها و بازارچه در 2 سمت جاده اصلی سیریک جاسک و همچنین ازدحام زیاد خودروهای گازوئیلی برای سوخت‌گیری در این منطقه حوادث بسیار ناگواری هر چند وقت رخ می‌دهد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
تجاوز به یک زن خارجی توسط 4 تبعه افغان در پایتخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف زانتیای حامل 12 مهاجر غیرقانونی در اتوبان قم- تهران



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تصادف زانتیای حامل 12 مهاجر غیرقانونی در اتوبان قم- تهران

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع تصادف خونین میان یك دستگاه زانتیای حامل مهاجران غیرقانونی افغان و پاكستانی با یك اتوبوس در اتوبان قم- تهران خبر داد.

حسن عباسی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: یك دستگاه سواری زانتیا كه حامل 12 تن از مهاجران غیرقانونی افغانی و پاكستانی بوده ظاهرا از یكی از استان‌های جنوبی كشور قصد وارد شدن به تهران را داشته كه در 15 كیلومتری این شهر در اتوبان قم- تهران به قسمت عقب یك اتوبوس برخورد كرده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: به دنبال اعلام وقوع این حادثه به سامانه 115 شش دستگاه آمبولانس در ساعت 8:32 دقیقه صبح روز جمعه به محل حادثه اعزام و امدادرسانی به مصدومان را آغاز كرد.

به گفته وی این افراد علاوه بر قسمت سرنشین خودرو در صندوق عقب زانتیا نیز مخفی شده بودند.

عباسی با بیان اینكه دو تن از مصدومان این حادثه پیش از رسیدن نیروهای پلیس و اورژانس از محل متواری شده‌اند، اظهار كرد: تكنسین‌های اورژانس پس از حضور در محل راننده و 10 تن دیگر از مهاجران غیرقانونی كه مصدوم شده بودند را تحت مداوا قرار دادند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اضافه كرد: امدادگران اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه 10 تن از مصدومان را به صورت سرپایی در محل مداوا و یك تن دیگر كه یك مرد 20 ساله بود را برای انجام اقدامات تكمیلی درمان به بیمارستان لقمان منتقل كردند./ایسنا