اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف خونین 5 دانش‌آموز موتورسوار



اخبار حوادث  - در جیرفت رخ داد
تصادف خونین 5 دانش‌آموز موتورسوار

دانش‌آموزان موتورسوار در جیرفت به جای مدرسه راهی بیمارستان شدند. بر اثر برخورد دو موتور در محور روستایی ترج - گنج‌آباد در جیرفت، پنج دانش‌آموز زخمی شدند.  محمد خواجه یکی از دانش‌آموزان زخمی گفت: با توجه به اینکه برای رفتن به مدرسه سرویس نداریم باید خودمان فاصله هفت کیلومتری را برای رسیدن به مدرسه پشت‌سر بگذاریم.

«محمد امین مسافری» یکی دیگر از دانش‌آموزان زخمی در این حادثه که به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت اعزام شد، گفت: صبح دیروز


- سه‌شنبه 6 آبان ماه - من و چهار نفر از دوستانم با دو موتور راهی مدرسه شدیم که ناگهان دو موتور با هم برخورد کردند و ما زمین خوردیم.


وی بیان کرد: روستای ترج با گنج‌آباد هشت کیلومتر فاصله دارد و نیاز است برای کاهش این مسیر در روستای ما دبیرستان راه‌اندازی شود.


پزشک معالج این دانش‌آموزان گفت: اقدامات اولیه برای درمان این دانش‌آموزان صورت گرفته است. دکتر امیر خللی تصریح کرد: با توجه به اینکه سه نفر از این دانش‌آموزان خونریزی دارند از آنها سی تی اسکن گرفته شد. وی گفت: برخی از این دانش‌آموزان بر اثر برخورد، دچار شکستگی جمجمه، پارگی و سایر زخم‌های سطحی شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنها رضایت بخش است. رئیس آموزش و پرورش جیرفت نیز گفت: امسال هیچ مشکلی در زمینه تأمین سرویس مدارس وجود نداشته است.


احمد اسکندری نسب تصریح کرد: هر اندازه که دانش‌آموزان مراجعه کرده‌اند ما برای آنها سرویس تهیه کرده‌ایم. وی گفت: این دانش‌آموزان با موتورسیکلت‌های شخصی خود اقدام به تردد می‌کردند که با هم برخورد کرده‌اند و پنج نفر از آنها زخمی شدند. این پنج دانش‌آموز در مقطع متوسطه تحصیل می‌کنند. 28 مهرماه سال‌جاری نیز به علت واژگونی یک وانت پیکان در روستای سرخ قلعه شهر قلعه گنج سه دانش‌آموز پسر جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر هم زخمی شدند.


 اخبار حوادث  - ایران


ویدیو مرتبط :
تصادف خونین موتورسوار......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار 3 مادر و 7 دانش‌آموز دختر



اخبار حوادث - یکی از زنان به همراه دختربچه‌ای کشته شدند
تصادف مرگبار 3 مادر و 7 دانش‌آموز دختر

سه مادر و هفت دانش‌آموز در تصادف صبحگاهی به مخاطره افتادند که یک زن و دختربچه‌ای از پای درآمدند.

در این تصادف یک پیکان با هفت دانش‌آموزی که همراه مادرانشان در حال عبور از خیابان بودند، برخورد کرد که یک مادر در دم کشته و یکی از دانش‌آموزان به کما فرو رفت تا اینکه تسلیم مرگ شد.

«مجتبی خالدی» رئیس مرکز کنترل و هماهنگی بحران وزارت بهداشت با ابراز تأسف از چنین حادثه‌ای گفت: ساعت 7:11 یکشنبه بر اثر بی‌احتیاطی راننده یک پیکان 10 دانش‌آموز و مادر به مخاطره افتادند که متأسفانه یکی از این مادران به علت جراحات وارده جان خود را از دست داد و یک دانش‌آموز نیز به کما فرو رفت.


خالدی در مورد وقوع این حادثه گفت: زمانی که سه مادر قصد عبور دادن هفت دانش‌آموز را از خیابان جوادیه و بلوار میلاد در بیرجند داشتند یک پیکان با آن‌ها برخورد کرد. وی خاطرنشان کرد: «زهرا خسروی» 40 ساله در دم جان سپرد و یک دانش‌آموز هفت ساله به نام «محدثه عدیدی» نیز به علت شدت جراحات وارده پس از کما در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.


مرگ یک مادر و یک دختر دانش‌آموز
یکی از مسئولان اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) در بیرجند در مصاحبه با خبرنگار شوک گفت: صبح یکشنبه در پی تصادف یک خودرو با شش دختربچه دبستانی و یک دختربچه کودکستانی که با همراهی سه مادر راهی دبستانی در بلوار میلاد بودند دچار مصدومیت شدید شدند.


این مسئول اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) ادامه داد: حادثه دلخراش و غم‌انگیز بوده و متأسفانه یکی از مادران به نام زهرا خسروی در همان لحظه نخست جان باخت و یکی دیگر از دانش‌آموزان به نام محدثه عدیدی با آسیب‌دیدگی شدید شرایط خوبی نداشت که در آی.‌سی.‌یو بیمارستان بستری شد و باقی دانش‌آموزان و دو مادر دیگر در حال مداوا هستند.


«حسن ده‌شوی» پدر یکی از دانش‌آموزان گفت: من در خانه بودم که متوجه شدم تعدادی از دانش‌آموزان دبستان پروین اعتصامی در 50 متری مدرسه با یک خودروی پیکان تصادف کرده‌اند و سراسیمه به طرف بلوار دویدم، صحنه حادثه دردناک و غم‌انگیز بود. دختربچه‌ها از شدت درد ناله می‌کردند و در این صحنه دخترم‌ «هانیه» را دیدم که از مچ پا و دست دچار مصدومیت شده بود و ناله می‌کرد.


بلافاصله اورژانس به محل اعزام شد و در حال حاضر به دنبال مداوای دخترم هستم.
«علیرضا حیدری» یکی از شاهدان حادثه مرگبار دانش‌آموزان دبستان پروین اعتصامی نیز گفت: بلوار میلاد چند ماهی است که در دست تعمیر و احداث بوده، به طوری که یک سمت بلوار آسفالت شده و سمت دیگر بلوار خاکی و حرکت خودروها دشوار است.

 

خودروها مجبور هستند از سمت آسفالته استفاده کنند بنابراین خودروها هر از گاهی این بلوار را یکطرفه و به صورت خلاف جهت دیگر خودروها حرکت می‌کنند.


صبح من دخترم را زودتر به مدرسه رساندم و وقتی برمی‌گشتم شاهد این تصادف دلخراش بودم.


خودروی پیکان خلاف جهت بلوار حرکت می‌کرد و بچه‌ها و مادران را از پشت زیر گرفت!
وی ادامه داد: ما بارها این موضوع تکمیل بلوار میلاد و ساخت و ساز که منجر به مسدود شدن پیاده‌رو بود را متذکر شدیم و حتی از مدرسه و راهنمایی و رانندگی درخواست کرده بودیم یک مأمور برای نظارت و هدایت بچه مدرسه‌ای‌ها در بلوار میلاد و در نزدیکی مدرسه دخترانه مستقر شود که متأسفانه شهرداری و راهنمایی و رانندگی به این موضوع توجه نکردند.


سال گذشته نیز در همین محدوده تصادف دیگری با دانش‌آموزان رخ داده بود و دو دختر بچه دبستانی از ناحیه پا و دست مجروح و دچار شکستگی شده بودند.


وی در پایان این مصاحبه گفت: متأسفانه دقایقی پیش هم محدثه عدیدی در آی.سی.یو
جان باخت و غم این حادثه بر دل همه پدر و مادرهای مدرسه اعتصامی ماند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران