اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف خونین 2 وانت نیسان با 2 پراید/9 تن راهی بیمارستان شدند



 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث, حوادث روز


برخورد 2 دستگاه خودرو وانت نیسان با 2 دستگاه حودرو پراید در كیلومتر ٤٥ محور رباط استان حراسان شمالی ٩ مجروح بجا گذاشت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،روز گذشته 2 دستگاه خودرو وانت نیسان با 2 دستگاه حودرو پراید در كیلومتر ٤٥ محور رباط استان حراسان شمالی با یکدیگر برخورد کردند.

بر اساس اعام پلیس راهور ناجا،این حادثه 9 مجروح به دنبال داشته است.

گفتنی است، علت این حادثه تجاوز به چپ از سوی یكی از وانت نیسان ها اعلام شده است.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اینم قدرت پراید وانت در برابر کمپرسی ١٠چرخ و وانت نیسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خروج خونین اتوبوس بنز از جاده / مرگ 7 تن در برخورد سمند و وانت نیسان



خروج خونین اتوبوس بنز از جاده / مرگ 7 تن در برخورد سمند و وانت نیسان

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ چهار تن در پی وقوع تصادف میان یک دستگاه سواری تندر 90 با سواری پژو 405 در استان خراسان رضوی خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 11:35 روز گذشته، تجاوز به چپ از جانب راننده سواری تندر 90 سبب تصادف این وسیله نقلیه با یک دستگاه سواری پژو 405 در کیلومتر 40 جاده گناباد مهنه شد که در پی آن چهار تن کشته و یک تن دیگر مجروح شدند.

وی همچنین از مرگ سه تن در پی تصادف میان یک دستگاه سواری پراید با کامیون در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: این حادثه که در ساعت 20:30 روز پنجشنبه در کیلومتر 40 جاده بروجن به زرین‌شهر رخ داده، علاوه بر سه کشته، یک مجروح نیز بر جای گذاشته است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه عدم توجه به جلو، ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده یک دستگاه پژو پارس سبب واژگونی این خودرو و مرگ دو تن شده است، گفت: این حادثه در ساعت 6:50 امروز در کیلومتر 27 جاده دلیجان به اصفهان رخ داده است.

سلبی با اشاره به تصادف خونین میان یک دستگاه وانت نیسان با سواری پژو 405 در کیلومتر 25 جاده اسالم به خلخال، اظهار کرد: در این حادثه تجاوز به چپ از جانب راننده وانت نیسان سبب جراحت پنج تن شد.

وی همچنین از خروج یک دستگاه اتوبوس بنز از جاده در کیلومتر 5 جاده جنگل گلستان خبر داد و گفت: این اتوبوس که از مشهد به سمت بابل در حرکت بود، در ساعت 8:30 صبح امروز از جاده خارج شده و سبب جراحت چهار تن شد.

حادثه خونین برای اتوبوس بنز
سلبی علت این تصادف را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کرد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مرگ هفت تن در پی تصادف میان یک دستگاه سواری سمند با وانت نیسان در کیلومتر 20 جاده نورآباد به خرم‌آباد خبر داد و گفت: علت این حادثه که در ساعت 23 روز چهارشنبه رخ داده، انحراف به چپ از جانب راننده سواری سمند اعلام شده است.

وی درباره مهم‌ترین علل بروز تصادفات در معابر برون شهری، اظهار کرد: در روز پنجشنبه توجه نکردن به جلو، انحراف به چپ، تخطی از سرعت مطمئنه، رعایت نکردن حق تقدم و خستگی و خواب‌آلودگی راننده در صدر علل بروز حوادث رانندگی بوده که از این میان 35 درصد تصادفات به واژگونی خودرو منجر شد و چهار درصد نیز مربوط به برخورد وسایل نقلیه با عابران پیاده است.

سلبی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی کلیه محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره‌تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی، با این شماره تماس بگیرند.

ایسنا