اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تصادف خونین 2 اتوبوس شرکت واحد در تبریز



مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس شرکت واحد در تبریز شش مرد و پنج زن راهی بیمارستان شدند.

حبیب حسینقلی زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این حادثه صبح امروز در میدان جهاد رخ داد و با اعلام آن کاردان های فوریتهای پزشکی 206، 212 و 205 تبریز به محل اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به وضعیت حادثه دیدگان، 10 نفر از مصدومان به بیمارستان شهید محلاتی و یک نفر نیز به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال داده شدند.

سرهنگ میرزاخانی سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تبریز نیز گفت: این حادثه بین دو اتوبوس شرکت واحد تبریز در مسیر جنوب به شمال کمربندی آزادی، ابتدای کوی فیروز رخ داد که دلیل این حادثه بی توجهی به جلو توسط یکی از رانندگان اتوبوس بوده است.

 

  اخبارحوادث  -  ایرنا 


ویدیو مرتبط :
تصادف خونین اتوبوس با کامیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف خونین اتوبوس شرکت واحد


مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از جراحت هشت تن در جریان وقوع دو فقره تصادف رانندگی در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:  مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از جراحت هشت تن در جریان وقوع دو فقره تصادف رانندگی در پایتخت خبر داد.

حسن عباسی در تشریح جزئیات این خبرگفت: وقوع یک مورد حادثه تصادف دو دستگاه اتوبوس با یکدیگر در ساعت 7:25 به اورژانس 115 اطلاع داده شد و به دنبال آن سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در خیابان جانبازان، خیابان کرمان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضورعوامل اورژانس در محل، مشخص شد که یک دستگاه اتوبوس در حاشیه خیابان پارک کرده بوده که یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با این اتوبوس برخورد کرده و سبب جراحت سه زن که از مسافران آن بوده‌اند، شده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه این افراد به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند، افزود: وضعیت جسمی این افراد مطلوب گزارش شده است.

عباسی همچنین از واژگونی یک دستگاه سواری ون در اتوبان قم – تهران خبر داد و گفت: در پی واژگونی این وسیله نقلیه، پنج تن مصدوم شدند.

به گفته وی، عوامل اورژانس به وسیله چهار دستگاه آمبولانس، به محل حادثه اعزام و پنج مصدوم را به بیمارستان هفتم‌تیر منتقل کردند.